BlåBlå Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jr vil ikke ha noe sånn organisert lek av noe slag, og har heller lyst å leke med det han får og de han har på besøk. Det er jo kun to timer, så uansett er det ikke så mye vi rekker. Vi skal ha fisking av godteposer da, så det er jo noe. Men bør vi likevel ha noe, eller gjøre som jubilanten ønsker ? Det er 6 barn, og både gutter og jenter.
yasmina Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Nei, min 5 aaring foretrekker det. han mener disse organiserte lekene er som aa ha gym paa skolen
Verbena Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Mine 2 gutter på 6år og 4,5år foretrekker bursdager uten noe bestemt opplegg og organisert lek. Har faktisk blitt sånn at det er enkelte de ikke vil i bursdagen til fordi at foreldrene styrer alt for mye, nesten har tidsplan for hva som skal gjøres og hvor lang tid det skal ta. Er jo kjekkest å få leke med det man får å det man har lyst til der å da uansett ettermin mening!
Gjest Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Har best erfaring med å ikke ha organisert lek. Syns mange bursdager som gutta har vært i har vært alt for styrete. Liker heller ikke så godt de som absolutt skal ha utkledningsbursdag.
BlåBlå Skrevet 17. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2010 Nå er det fullt hus her - og det går aldeles strålende. Ungene sysselsetter seg selv og storkoser seg (om mor får tid til Dib og aviser til og med)
erteposen + 4 Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Jeg har ikke arrangert eller barna mine vært i selskap med mer program enn fisking og av og til pakkelek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå