Gå til innhold

Vanlig med kynnere og leggkramper i uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har det virkelig tatt jeg opp, og jeg må være forsiktig med å strekke meg i sengen for da kommer krampene!

I tillegg har jeg hatt kynnere. Skikkelige harde tak som går over i løpet av under et minutt. Tror det kan ha sammenheng med de gangene jeg er mye ute å går og i bevegelse...

Vanlig å ha dette så tidlig? Er i min 21.uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mye kynnere igår, tror det skyldtes at jeg var mye på farta igår og stressa rundt- 17 uker på vei. Tror ikke det er så unormalt=) Har også kjent antydninger til leggkramper (var mye plaga av det sist gang), men de har ikke slått til for fullt enda, heldigvis!

Skrevet

jeg er i slutten av uke 22, og kynnere har jeg hatt en stund, hver dag. og legg kramper om natten. ligger nå med sokker, det hjelper! hadde slitsomme kramper som ikke ville gi seg før jeg var oppe å gikk. hadde dette sist å men da mye senere i svangerskapet.

syntes mange kynnere hver dag er for tidlig... eller??

Skrevet

Jeg er nå i uke 23 og har hatt kynnere nesten hver dag siden rundt uke 15 (og jeg er førstegangsfødende). Jordmor var ikke bekymret så lenge de ikke ble regelmessige, men mente jeg kanskje hadde litt mer enn vanlig pga mye stress. Kanskje du stresser mye? I så fall kan d være lurt å roe ned litt:) Leggkramper hadde jeg faktisk mer i starten enn nå. De forsvant da jeg begynte å ta kalsium og magnesium. Så d er jo verdt et forsøk:)

Skrevet

Jeg er nå i uke 23 og har hatt kynnere nesten hver dag siden rundt uke 15 (og jeg er førstegangsfødende). Jordmor var ikke bekymret så lenge de ikke ble regelmessige, men mente jeg kanskje hadde litt mer enn vanlig pga mye stress. Kanskje du stresser mye? I så fall kan d være lurt å roe ned litt:) Leggkramper hadde jeg faktisk mer i starten enn nå. De forsvant da jeg begynte å ta kalsium og magnesium. Så d er jo verdt et forsøk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...