Gå til innhold

3- åring som omkom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen i Kongsberg? Fy, så forferdelig! Et av mine største mareritt! Stakkars foreldre som må oppleve noe slikt....

Mine tanker går til dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så grusomt, da! :(

Noen som vet hva som skjedde?

Skrevet

Hørte det på radioen. Grusomt. Det var ingen vitner til hva som egentlig hadde skjedd, etter det jeg hørte. De hadde bare plutselig funnet barnet livløst på bakken. Stakkars, stakkars foreldre:(

Skrevet

døden inntaff visst momentant så det må jo ha vært fall/slag mot hodet eller sykdom..

Skrevet

Lar barnehagen virkelig barn springe rundt med sykkelhjelm uten å følge med?

Skrevet

Huff, det var tremenningen til samboeren min :(( Grusom sak det der... Noe å tenke på til alle som lar ungene fly rundt med sykkelhjelm :(

Skrevet

orker ikke tenke på det en gang..blir så forbanna at sånt kan skje!!

å de som jobba der må jo være merka for livet,helt forferdelig....

Skrevet

Da jeg jobber i barnehage selv, tenker jeg selvfølgelig på de ansatte i barnehagen. Håper de har mange gode venner og et lokalsamfunn som støtter dem nå. Ansvar kan deles ut senere...

Det er selvfølgelig helt forferdelig at slike ting skjer og det berører vel alle. Det er jo det verste som kan skje - både foreldre og alle andre som har ansvar for barn.

Senest i går diskuterte jeg med en jente i barnehagen der jeg jobber fordi hun løp rundt med sykkelhjelm på seg og jeg ville hun skulle ta den av. Hun tok den til slutt av da jeg forklarte at det kan være farlig og at jeg ikke lot henne få lov å ha den på. Jeg skvatt nesten da jeg senere så denne nyheten og var veldig glad jeg stod på mitt i den diskusjonen. Man tenker jo at det helst går bra, men ting skjer fryktelig fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...