Gå til innhold

Gutta slipper så billig unna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhh det er så kjipt at vi jenter må få så mye drit på kroppen, JA vi får noe helt fantastisk ut av det nemlig et barn eler flere, men se på gutta, de får også noe fantastisk ut av at dama ser mer og mer jævlig ut med åra, mens gutta holder seg unge og flotte en stund lengere..De slipper " smilehull " på låra, strekkmerker, hengepupper, rynker rundt munnen, dvæssemage og et " åpent " underliv etter fødsler...mensen, hormonforstyrrelser osvosvosv...

ARGH....!!

Så gutta slipper billig unna altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke vært mann uansett. Tenker på sjeggvekst blæh.

Skrevet

hehehehe.. er nok ganske enig.. men husk det finnes mangen ekle gutter der ute og ;) Har du sett "Fatso"? Tror jeg spyr av mindre!

Skrevet

hahaha ja gutta i fatso er vel ikke mannbilde jeg har i tankene :)))

Nei jeg ville vel egentlig ikke vært mann jeg heller om jeg hadde hatt mulighet..Men er så synd at vi får liksom alt, og de får svært lite..

Skjeggveksten er ikke så ille på mannfolka synes jeg, tenk på oss jenter som må nappe bryn,shave legger,armer, underliv osv...gutta kan jo ha håret på kropp og ansikt om de ønsker, det kan liksom ikke vi for da blir vi sett på som ekle :)

HI

Skrevet

Menn er så uheldige at de finner seg koner som syter over naturlige ting! Verre å holde ut damas konstante syting over misnøye med utseende og alt man "ofrer" som mannen slipper unna, siden mannen strengt tatt ikke kan gjøre noe med biologien, synes du ikke?

Skrevet

Trenger ikke være slik.

Jeg har født og ammet 3 barn og har verken " smilehull " på låra, strekkmerker, hengepupper, rynker rundt munnen, dvæssemage og et " åpent " underliv etter fødsler..., men mensen har jeg.

I tilegg har jeg opplevd det fantastiske å kjenne barna leve og vokse inni meg. Det ene trenger ikke automatisk føre til det andre.

Skrevet

Det verste er å få satt inn spiral, årlige celleprøver og alt som har med GU å gjøre. Blir så forbanna av å tenke på at masse folk skal gramse inni underlivet mitt. Det er mitt! Privat område!

Men jeg ville ikke vært mann fordet. Jeg ville vært en kvinne men uten mens og alt det innvendige stellet. Operere det bort etter at ungene var født. Fristende tanke. Men da får man overgangsalder... Sukk

Enig med det HI. AaaaaRgH!

Skrevet

henger meg på anonym ano 16.47 jeg!

Har født og ammet 2barn (som er født med bare 18,5mnd mellomrom). Og jeg har heler ingen av de nevnte tingene. Ikke har jeg mensen heler... Takk kjære hormonspiral!

Og flere småtroll skal det bli ettervært om naturen vil det!

Skrevet

Signerer 16:47.

De fleste damer kan faktisk forhindre at kroppen forfaller.

Strekkmerker er vel det eneste man ikke kan forhindre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...