Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Går hjemme med jenta mi,1 år pga hun fikk ikke bhg plass før i august. Mannen min jobber mye,reiser og studerer,så er alene med henne hele tiden. De siste ukene er bid helt uutholdelige. Hun suttre konstant og er sur og missfornøyd. Nekter å bli siktet på osv.. Føler meg som en dårlig og misslykket mor. Jeg er flink å aktivisere henne,ut å leke osv. Nå er dt bid så ille at jeg kan ikke lage middag for da hyler hun bare.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Skal stå,skiftet på. Ingen råd? Jeg kan jo ikke gå ut med henne,for hun slår seg bare vrang. Er sliten,og føler meg misslykka. Kanskje jeg ikke egner med som mor?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Huffda! Føler med deg. Har ingen råd,har ikke opplevd det med min.
lillo70 Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Slapp av - du er ikke dårlig eller mislykket mor. Min 15mnd jente hadde en periode på noen uker hvor hun var ordentlig vanskelig. Super-sutrete, håpløs på stellebordet, og krevde full oppmerksomet hele tiden. Slitsom for både mor og far. Vet ikke om det var tannfrembrudd, ellers noe annet som var på gang. I alle fall: Det gikk over!!! Så hold ut - for det ordner seg sikkert, og snart har du en liten solstråle :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Dette er akkurat som å høre om min ettåring! Jeg tror det er tenner, for hun hadde en slik periode fra 10-11 mnd, og så ga det seg litt etter at fortanna kom fram, men nå er det på'n igjen. HUn vil ikke bli skiftet på, vil ikke sitte i vogn, Jeg kan ikke gå noe sted for da hyyyler hun og jeg kan ikke legge henne om kvelden, for da blir hun illsint på meg fordi jeg ikke holder henne.. Hun krabber ut av den stolen som er på handlevognene, og i trille blir hun helt manisk nesten... Så hun bæres ekstremt mye om dagen! Det gikk over sist etter at den ene fortanna kom igjennom, nå venter vi bare på den andre, så håper jeg vi får noen rolige dager igjen.. Men, her i huset er hun slik bare med meg, men min mor og faren til barnet så sitter hun pent og lar seg skifte på og roer seg ned med en gang... Frustrerende....!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Nei,ingen åpen bhg inærheten. Ei heller andre voksene som kan avlaste meg. Imårrest kjente jeg at en jeksel var brutt gjennom, og at en eller to var på vei. Er kanskje dt som plager henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå