Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg fikk desverre noen strekkmerker ved første graviditet, er det da vanlig å sprekke opp mer nå som jeg er gravid på nytt? jeg er ikke super tynn, ikke lubben, men helt vanlig. Synes selv jeg har litt tjukk hudtype og trodde ikke jeg skulle sprekke opp, men det skjedde. Har litt på magen og litt på ene låret..stygt !!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 ååååååååååååh! vet hvordan du har det Jeg har så utrolig stygg krpåå pga de helsikkens strekkmerkene! Heldigvis syns mannen min det er kjærlighetsmerker, siden det kom 2 gode ting utav det De vil nok sprekke på nytt ja, men kansje de ikke blir sånn som de var du får bare krysse fingrene
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Åhh nei, så du tror je gvil sprekke opp mer ja...snufs Men sprakk du opp mye andre gang da?? Ble det stor forskjell?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Nei, tror ikke du vil få fler hvis du ikke legger på deg:) men at de vil bli synlige igjen.. det er det som er så kjipt! jeg ser på meg selv at noen er blitt litt lengre.. det er det eneste.. kommer aldri til å bruke bikini igjen for å si det sånn Men jeg fikk sinnsykt mange første gang.. no er de bare blitt synlige igjen, og er ett par som har blitt litt lengre.. men heldigvis ikke større..
brooklyn Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Her kommer trøsten. Ved første graviditet fikk jeg tre strekkmerker, på hver hofte.. Ved andre graviditet sprakk nederste den av gravidemagen i et flott mønster. Ved tredje graviditet samlet all vekt seg KUN på magen, ikke noe ekstra noen andre steder, og hele magen er nå et stort verdenskart av lyselilla striper. Trøsten? Vakre barn som gjør det verdt det, og tanken på at bikinisesongen er levelig uansett, de blekner med årene og blir lysere, og man kan bruke tankini om det er krise. Lenge siden jeg gikk med bar mage uansett, og hadde det ikke vært for disse strekkmerkene hadde jeg heller ikke hatt de skjønne ungene mine. Og mannen bryr seg fint lite om strekkmerkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå