Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg har lyst til å slutte med å amme, da mini er 10 mnd.. Han drikker ikke så mye på dagen, men sikkert 4-5 ganger om natten. Ganske slitsomt. Men, jeg lurer på, kommer jeg til å få mye melkespreng de første dagene? Er vel ikke noe poeng i å pumpe seg, for da går jo produksjonen opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Det er nok helt individuelt. Jeg sluttet og amme da knøttet var 10 mnd, og det var null problem. Merket ikke at jeg sluttet for det fylte seg ikke opp. Puppene mine hadde ikke fylt seg opp skikkelig på noen mnd før jeg sluttet. Var akurat som om de var tomme, selvom knøttet fikk melk..Så jeg slapp fint unna sprente pupper
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 tror ikke du trenger å regne med så mye melkespreng. finnes tabletter som stopper poduksjonen. Spørs jo hvor mye melk du har selvfølgelig,
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Takk for svar Håper jeg slipper spreng da. Var borte fra mini i nesten et døgn for en måneds tid siden, og da hadde jeg veldig spreng de siste timene før jeg kom hjem. Men jeg har hørt at det hjelper med en varm dusj, noen som vet om det virker? Tabletter må vel fås hos lege da? Jeg tror jeg har en del melk, men får ikke spreng med mindre det går over 12 timer eller rundt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå