Gå til innhold

Nå boikotter jeg RUDO Barnevognhuset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet hos Rudo i Ullevålsveien mange ganger, ettersom jeg har en liten gutt på 6 måneder. IKKE EN GANG har jeg fått hjelp eller god service! Jeg skjønner ikke hvordan noen kan drive butikk og ha så sure og lite hjelpsomme ansatte? Jeg har nå bestemt meg for å handle andre steder, de fortjener rett og slett ikke kunder. Min mann har også opplevd dette, så det er ikke jeg som er overfølsom førstegangsmor! Måtte bare få ut litt frustrasjon ;) Heretter blir det KUN babyshop! Der er alle hyggelige :)

Fortsetter under...

Skrevet

Helt enig med deg! Nå har bare jeg vært innom der en gang, men da stod alle de ansatte og skravla med hverandre bak kassa. Enda jeg så inne på barnevognavdelingen. Da trenger man som oftest hjelp! De gjorde ikke antydning til å ønske å selge meg noe som helst, og jeg lovte meg selv å aldri dra tilbake dit. Dro derimot på Rudo på grønland. Fikk kjempeservice og hjelp! Skal definitivt tilbake dit! Stor fin butikk :)

Skrevet

jeg har blitt advart mot Barnas hus i sørlandsparken... De står og snakker med hverandre istedenfor å hjelpe. " Hadde det ikke vært for de forbaska kundene, så hadde jobben vært grei" :-P blærk... dessverre mange som tenker sånn... har jeg merka...

Skrevet

Jeg boikotter barnas hus nettbutikk! Irriterte meg grenseløst her om kvelden. Satt i timesvis og fant masse ting jeg ville ha, og helt til slutt da jeg skulle betale sto det at man må ha windows for å bruke betalingssystemet deres. Jeg bruker mac og kunne ikke betale, og sendte da en mail og hørte om de kunne sende med faktura istedet. Fikk til svar: "Nei, det kan vi ikke. Ordren din blir slettet". Så uhøflig og frekt! Da kan de opplyse om operativsystem før man begynner å bestille, eller sende med faktura. Eller i det minste svare høflig! Åååååhhh!!!

Skrevet

Jeg bor i Bergen og kjenner ikke til de nevnte butikkene, men er generelt frustrert over serviceinnstillingen og servicenivået i dette landet.

Til Hanna, svarte de virkelig "Nei, det kan vi ikke. Ordren din blir slettet" ? Blir helt oppgitt over behjelpeligheten altså. Har vi det så godt her at man ikke "trenger" kunder liksom?

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...