Gå til innhold

Fra mage til rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det normalt at en baby begynner å snu seg fra mage til rygg?

Har ei jente på 6 uker og hun har gjort det siden påske, er ikke det litt tidlig?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Min gutt var 5 uker da han begynte å rulle fra mage til rygg. Så tidlig er det nok ikke bevisst, det blir mer at de "ramler" over. Da han var rundt 2 mnd rullet han bevisst.

Skrevet

Er nok mer hell i uhell at hun tipper over, det gjorde min også i noen uker rundt 3 mnds alder. Bevisst rulling fra mage til rygg begynte hun ikke med før ca 6 mnd, og det er gjerne fra rygg til mage de lærer seg først=)

Skrevet

Veldig bevisst fra drøye 3 mnd.

Skrevet

Det vanligste er at de ruller bevisst fra rygg til mage før de klarer å rulle bevisst fra mage til rygg. Når de begynner tidlig å rulle fra mage til rygg, så er det rett og slett fordi de ikke er sterke nok og har balanse nok til å ligge på magen i så lang tid og så faller de rundt. Ofte kan de gjøre det en periode og når de blir sterkere og får mer balanse, så slutter de med det en periode før de begynner å gjøre det bevisst.

Skrevet

min rullet ikke over selv før 7 mnd !! oj... min er kanskje noe sen da?

Skrevet

Det der stemmer ikke her i gården iallfall!:) Her snakker vi meget bevisst rulling.

Skrevet

mi rullet bevisst i fra mage til rygg ifra 3 1/2 mnd:) men forsatt så gjorde hun det ikke ofte!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...