Gå til innhold

paranormal activity

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har sett den filmen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den, men har veldig lyst.

Skrevet

jeg har sett den! Jeg var DRIT REDD! Jeg syns den er forferdelig ekkel! kansje litt pinglete, men den var helt forferdelig, for den var så realistisk!

Skrevet

elendig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verste filmen jeg har sett noen gang, amatør hjemmevideo.... fikk lyst til å gå etter 15 min....

Skrevet

Har sett den, og herreguuuud så skuffet jeg ble!

Skikkelig DÅRLIG!

Skrevet

Så den i går, ble skikkelig skuffet:(

Skrevet

Hvorfor ble dere skuffet da?

Jeg har hørt at den er dritskummel, og siden jeg er en mørkredd pyse som ikke har vett til å holde meg unna sånne filmer, så hjelper det å vite at den kanskje er litt dårlig sånn at jeg ikke blir så veldig redd allikevel ;)

Skrevet

Ble også skuffet... Skal ikke røpe handlingen, men synes den var kjedelig! Filmen bygger seg opp, og man skjønner handlingen fra starten av. Om du ser den alene midt på svarte natta, så kanskje du kan føle deg litt redd, men jeg ble faktisk ganske skuffet. Dessuten så burde det vært mye mer handling og effekter.

Skrevet

Dere kan få leie huset mitt,der foregår det aktiviteter utover det normale, kan bli nervepirrende nok, tenker jeg

Skrevet

jeg så den uten å vite noe som helst på forhånd. Fant den på nett før den gikk på norske kinoer.

Jeg skjønte ikke i starten at det var en film, men trodde det var noen som hadde filma seg og kjæresten på ordentlig.. men det gikk jo ikke lenge før jeg skjønte det.

Jeg synes den var skummel, og samtidig litt realistisk (jeg tror på det meste av spøkelser og ser ofte på ghost hunters), men slutten var kjedelig.

Skrevet

Enig med deg, Rampongi. Slutten var kjedelig, ja! Satt med et stort spørsmålstegn når filmen var ferdig. Kunne vært litt mer utfyllende i det minste. Ville gjerne sett hva som skjedde da de var nede.

Skrevet

Jeg skal se den i dag- alene :)

Gleder meg....

Skrevet

"da" filmen... skulle det stå...

Skrevet

Du får fortelle hva du synes om den da:)

Jeg så den på dagtid, og måtte ha en pute til å gjemme meg bak. Hehe. Men som sagt, ble jeg litt skuffet...

Skrevet

Den er jo realistisk fordi det er ekte videoklipp da! :-)

Pårørende og politiet gikk med på å gi ut filmene.

Skrevet

Da har du nok blitt lurt. Det skal bare se ut som det er ekte videoklipp. Alt er skuespill. Hørt om "Blair Witch?" Samme opplegg..

Skrevet

Det er en sann historie, men det er jo ikke ekte videoklipp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...