blond og blid straks fødeklar Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 I morgen hopper jeg over til andre trimester. Er glad for det, og gleder meg til at formen skal bli bedre. Håper det skjer snart...
Ane Elise Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Heisann! Samme her:) Imotsetning til deg har jeg vært veldig heldig, for formen min har vært bra hittil. Har tidligere følt litt små uggent av og til, men det gikk fort over. Ingen kvalme her igården, heldigvis:) Gleder meg imorgen for da skal min kjære og jeg fortelle den gode nyheten til vår familie:) Lykke til i svangerskapet.
blond og blid straks fødeklar Skrevet 17. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2010 Her har nok nyheten lekket ut for en stund siden. Jeg har vært i så dårlig form, at jeg har sagt det. i tilegg har jeg rett og slett fått litt mage, men med nr tre er det vel ikke så rart. Så bra at du har vært i bra form! Jeg synes det har vært ganske slitsomt, med to små jenter er det ikke lett når man nesten ikke orker noen ting.... Men nå må det jo snart bli bedre:) Lykke til med ditt svangerskap og!
Ane Elise Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Dette er faktisk mitt første svangerskap:) Og jeg fikk allerede mage i uke 9, måtte derfor ut og investerte nye vide klær. Av den grunn har jeg klart å skjule magen godt. Men imorgen vil den gode nyheten sprer seg til våre nærmeste. Gleder oss masse til å fortelle dem det. Hufta, det hørtes ikke bra ut:( Håper formen din blir bra snart:) Lite kjekt å føle dårlig når man har to små jenter i huset. Jeg slipper heldigvis det der. Selv om ungen til min samboer bor hos oss, er han blitt så stor nå at han er blitt ganske selvstendig. Jeg slipper derfor å "underholde" han i ett;) Og han er nok den første som får høre den gode nyheten. Vi tenkte å overraske han med en liten gave imorgen, 1 t-skjorte hvor det står: Jeg blir snart storebror og 1 krus hvor det står: Verdens beste bror på. Takk skal du ha, håper inderlig at den gode formen holder seg gjennom hele svangerskapet. Tenkte jeg skal spørre mamma imorgen når nyheten er fortalt, hvordan hennes svangerskap var og om det var noe komplikasjoner som oppsto. Selv om hun kanskje sleit med det, så trenger ikke det å bety at det vil skje med meg, men kjekt å vite på forhånd så er man obs på det. Ha en fortsatt fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå