Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #1 Skrevet 17. april 2010 Jeg har bestemt meg for at hvis jeg får ett barn til skal baby ting som vogn og seng osv kjøpes på loppe marked. Dette er ting som kun blir brukt i noen måneder likevel så hvorfor bruke flere tusen kroner på en vogn når jeg kan få en brukbar vogn til en hundre lapp.Hadde dere sett ned på en slik mor og syns synd på babyen ? Dette er kun i baby perioden, barnehage og skole barn syns jeg er en litt annen sak
Gjest Mylian med twins Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Det er jo helt genialt. En venninne av meg kjøpte alt på loppis. Stellebord, seng, vokseseng, vogn, babybjørn, en del gamle leker som var veldgi fine til den nette summe av 780 :=)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 synes det høres veldig fornuftig ut. Selv kjøpte jeg vogn brukt til førstemann, dog en veldig bra vogn (emmajunga kombi edge 2004 modell), og den har jeg brukt til nummer to og nå skal den brukes til nummer tre:). Det eneste jeg har kjøpt nytt denne tredje gangen er stellebord, resten arves av søstra mi eller jeg har fra før. Det er deilig å ikke være så opptatt av om ting er helt nytt, men sånn er veldig mange med førstemann, da skal liksom ingenting være brukt...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Godt å høre! Jeg kan godt forstå at førstegangsfødende gjerne vil ha nye ting og synes det er gøy å shoppe.Folk får velge som de vil,hvis det kommer en til blir det ikke min første men jeg kjøpte mye brukt til min første også
petite fleur Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Jeg synes det høres veldig fornuftig ut :-) Da førstemann ble født, kjøpte vi nesten alt brukt (ikke på loppemarked, men på finn) unntatt bilstol. Den ville vi ha ny. Dessverre var jeg uheldig med vognkjøpet, så den er nå bhgvogn da den ikke egner seg til daglig bruk. Nå når nr 2 kommer, lurer jeg på å kjøpe ny vogn, men det er fordi jeg ikke finner den vogna jeg vil ha brukt på finn (brio go).
Lova Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Ikke synd på babyen i det hele tatt! Jeg synes det er flott på mange måter. Ikke minst miljøvennlig. Jeg heier på gjenbruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå