anonymeee Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 når blir innsettingen?? hvor mange ganger til ul osv?? blir veldig glad om noen svarer=)
høstenerher Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Hei, jeg hadde innsetting av to egg for en måned siden i naturlig syklus. Vet ikke om det er likt overalt, men slik var det iallefall for meg (holder til ved Haugesund sykehus): Fikk beskjed om å ringe inn når jeg fikk mensen, da fikk jeg time til UL. Hadde UL på dag 11 i syklusen. Fikk da beskjed om å ta eggløsningstester (kjøpte selv på apoteket) fra dag 14 (jeg har lang syklus, så forventet EL på dag 16). Jeg begynte nå med EL-tester fra dag 12 for å være sikker... Den slo jo aldri ut, men slo til slutt ut på dag 20 (!). Det var veeeldig seint, pleier aldri å være så sen, men det skulle visstnok ikke være noe problem. Fikk da time til innsetting 3 dager etterpå. Så da var det bare til å troppe opp og få satt inn 2 egg. Ingen medisiner av noe slag. Gikk og ventet i spenning.... men fikk desverre mensen 14 dager etter. Så nå er det på'an igjen med spray og sprøyter. Lykke til!!!:)
anonymeee Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2010 1000 takk for at du svarte=) nå er jeg lettet og forberedt..de på sykehuset sier ikke så mye? jeg var på UL i dag alt var ok.. dag 9 fikk jeg ul igjen,håper at alt går som det skal orker ikke å vente 1 mnd til..når det gjelder el test slo det aldri til meg før, brukte flere 10x pakker husker jeg!! hmmm??! jeg har bare ett egg på frys,får jeg ikke positiv skal vi lukke boken om denne saken og ikke tenke på det på maange år,kanskje aldri!! vi får holde oss med ivf engelen vår på 2 år,takk og lov=)) lykke til med deg videre til deg håper at du lykkes denne gangen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå