Gå til innhold

Stikking nederst i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Er ikke sånn heletiden, men har vert en del de to siste dagene. Sitter i lysken, og inn i magen ved hoftene.

er 6 + 3 på veg..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada det er helt normalt. Er bare leddbånd og forskjellig som strekker og flytter på seg for å gjøre plass til det lille underet som skal ha plass. Ingen ting å bekymre seg for altså.

Lykke til..:-)

Er selv 6+4 i dag så vi er ganske likt vi da. Fikk meg en prolaps rett før jeg ble gravid som jeg sliter med. Og så den evindelige kvalmen.. men, den er jo bare et forbigående fenomen heldigvis.

Skrevet

jeg pleier i allefall og ha det i ny og ne, er ganske vondt noen ganger, men det gir seg når ting har fått go plass :) er nok bare voksesmerter ;)

Skrevet

Det var godt aa hore at andre ogsaa har stikking nederst i magen.. det har jeg ogsaa og har vaert litt nervos! Godt aa hore at dette er normalt ;-) Bortsett fra disse stikningene har jeg ingen ting som plager meg..saa langt!!

Jeg er 9+5 i dag.

Skrevet

TAKK for at disse sidene finnes..., har i ettermiddag hadd voldsomme stikkinger i underkant av magen mot lysken å holder på å "bekymre eg i hjel". Tenkte jeg skulle lete litt i tråder før jeg ba om hjelp til å roe meg litt ned, å hva fant jeg!

Lykke! Takk til alle dere som bidrar med hjep og veiledning og deler deres erfaring, alt blir så meget bedre ei stund da. Helt uunværlig for meg som går gjennom dette for første gang.

Skrevet

Tuuuusen takk for svar :D det er jammen godt å ha alle dere andre! Sparer meg for mange bekymringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...