Gå til innhold

hjelp til valg av vogn :)??

Anbefalte innlegg

heii!

Prøver nå å sette meg litt inn i de ulike vognene for å finne ut hvilken som passer best til oss, men er ikke lett!

Det jeg har bestemt meg for er at jeg vil ha easywalker sky som en nr 2 vogn.. likte denne kjempegodt:) har ikke lyst å bruke den fra nyføde av pga at sportsdelen kan ikke snus når bebyen er for liten til bag.

derfor er jeg på jakt etter ei vogn som har en god romslig hardbag , har termin i september så trenger å få plass til litt pose og div på vinteren.

sportsvogndelen må som sagt kunne snues mot meg!

tenkte da å bruke denne vognen som sovevogn i barnehagen når vi går over til easywalkeren :)

håper dere kan ha noen supre tips til meg :)

noen som har noen innspill på easywalker sky og?

har tenkt det er jo tull å kjøpe 2 vogner, men finner ingen vogn som jeg liker som utfyller mine kriterier, så da føler jeg dette er løsningen :)

får heller satse på å kjøpe veffal den ene av dem brukt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141735296-hjelp-til-valg-av-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simo kombi eller duo, emmaljunga Edge duo eller mondial. City cross og brio happy har litt mindre bager, men kan brukes lenge om du velger en annen pose enn voksi Classic. Spesielt CC har såpass kun og deilig sportsdel at det ikke gjør noe om babyen vokser fra bagen litt tidligere. Husk også at mange barn ikke lenger trives i bag fra 5-6 mndrs alder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...