Herkules Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Jeg er skulle ha et fly til Spania i morgen.
Gjest Skrevet 17. april 2010 #2 Skrevet 17. april 2010 Ikke enda. Men har en sydentur i vente om få dager (håper jeg).
Herkules Skrevet 17. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2010 Håper for din del at du får dratt!! <<<< Merkelig å være på en helt tom flyplass...
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Jeg skal fly til Spania neste søndag, om en uke, HÅPER jeg!
Nicoline3 Skrevet 18. april 2010 #5 Skrevet 18. april 2010 Ja.....skulle dratt til spania torsdag 15,men ble stengt to timer før avgang. Fikk plass på lørdag,men den ble også kanselert! Utrolig trist, for det var eneste ferie vi skulle ha i år uten barn, og vi skulle også i 40 års lag til min manns bestevenn den 16 april med 70 stykker.. Var dessverre flere enn oss som ikke rakk det! Enda verre var det at flyet egentlig skulle gått kl 0630, men flyselskapet endret det til kl 13 for to uker siden (ellers hadde vi rukket det før flyplassen ble stengt) Kan ta en tur i mai, men da er jeg 29 uker på vei og må ta med 3 åringen (ikke like kos) Håper dere andre får tatt turen nå når ting ser litt bedre ut!
pruprrup Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Jepp skulle hatt fly til Spania i dag, samboer mener vi skal forsøke å booke til ny tur til onsdag/torsdag, men synes det er litt risky. Dritt sur i hele dag, spesielt siden det er to grader og snør her....Og ble sikkert siste sjangse for ferie, siden jeg er 27 uker på veil
Puppemamma Skrevet 18. april 2010 #7 Skrevet 18. april 2010 Jeg skal til Egypt - avreise 29 apr. hååååper den helvetes vulkanen kan roe seg før den tid. *trenger etterlengtet ferie*
velsignet med to Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Enn så lenge ikke, men mannen skal komme med fly hjem den 28. Krysser fingrene for at alt har roet seg til da.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Vi skulle på firmatur til tyskland på fredagen. Er i grunn bare glad. Ingen på jobb som vet at jeg er gravid og her er det høy partyfaktor og en god del drikkepress.
SpongeBob Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Fikk ødelagt jobbtur torsdag og fredag - to møter - og det spøker for tur fredag førstkommende.
Gjest Skrevet 19. april 2010 #11 Skrevet 19. april 2010 Jeg og sambo skulle egentlig fløyet til Island i helga, for å gifte oss. Det endte med at vi måtte ta bryllupet her hjemme i Norge, og avbestille både kirke, prest, organist og fotograf på Island. Må innrømme at jeg var litt skuffet på torsdag da vi ikke kom til å komme oss avgårde i helga. Det blir derfor nytt giftemål på Island om 5 år i stedet, det bryllupet vi egentlig skulle hatt
SpongeBob Skrevet 19. april 2010 #12 Skrevet 19. april 2010 Også Island, da... Noe så ironisk! Men gratulerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå