lykkeliten i magen Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Synes det er vanskelig med guttenavn jeg! Til nå har jeg disse navna på lista: Eskil Henrik Ikke så veldig lang liste... Noen som har forslag???
*NordNorge* Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Åhh, d er mange fine guttenavn. f.eks: Ola, Eirik, Oscar, Adrian... Jeg sliter litt mere med jentenavn... Har bare et par jeg liker, Sophia og Mina... Skulle gjerne hatt noen fler??
<3guttemamma<3 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Heisann:) Jeg sliter selv litt med navn.. Men jeg har tenkt å kjøpe en navnebok. Kan jo være at man finner noe der:)
Athele Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Jeg synes også det er vanskelig med guttenavn... har ei jente fra før som heter Emma og ønsker et navn som passer til det...Har tenkt på Noah Leon, men jeg vet ikke helt... Ellers synes jeg Lukas er fint! (?)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Du kan få se vår liste: Simen Sivert Anders Vilhelm Eirik Erik Iver Edvart Edvin Vilmer OK, min liste, ikke alle mannen er enig i
Tulle06ogPrins10 Skrevet 18. april 2010 #6 Skrevet 18. april 2010 Jeg synes også det er vanskelig med gutte navn. Min mann og jeg er ikke enige. Jeg har en liste Marcus Filip Daniel Nikolai Jonatan Sebastian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå