Gå til innhold

Herregud, 7 uker igjen til 2-tri....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhh, det går så innmari treigt!! Hehe. Tok test forrige onsdag, og er 5+0 i dag, Hele 7 uker igjen til jeg kan gå over på 2-tri. Føles som en hel evighet til.. Blæh! Har på følelsen av at dette svangerskapet her kommer til å utrooolig sakte. Hvertfall disse kritiske 7 ukene som er igjen!

Huff, andre som syns det går sakte og?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! Først, gratulerer:)

Den samme følelsen satt jeg også da jeg var gravid i 4+3, men da jeg kom til 9.uke så syns jeg tida bare flyr avgårde, om to dager så går jeg over på 2.trim. Gleder meg masse til da. Kan endelig fortelle det til våre foreldre, jippi:) De kommer til å bli kjempe glad. Har jo mast om dette lenge.

Du får bruke tida til å tenke på noe annet enn de 7 ukene:) Det gjorde jeg tilslutt etter mye om og men. Vet at det er vanskelig, især dette er mitt første.

Lykke til i svangerskapet! God helg forresten:)

Skrevet

Jeg er helt enig... har vist om graviditeten i 2 uker nå, og de to ukene har gått saaakte... Er 6 + 3 i dag.. og for å si det sånn, detta går sakte.. vil baare bli ferdig med de 12 første ukene....

Men skal heldigvis til syden en uke, og jobbe en del så da håper jeg tiden går fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...