Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere..trenger noen erfaringer og råd!!

sist svangerskap var jeg veldig plaget av dette. ble helt slått ut og hadde velsdig vondt.

nå har jeg fåt dette igjen, men husker liksom ikke hvor vondt det var.når det er kraftige menssmerter lignende kan det være noe galt da...

får man kramper om det er går galt liksm???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Er 7+1 i dag, og den siste uka har jeg hatt ganske kraftige mensmurringer, og spreng/tyngdefølelse. Som om mensen er like rundt hjørnet. Har da vart i mange dager og ingen mens kommer. Og dette er verst om kvelden, er mye lettere om morgenene.

Jeg håper å tror det bare er livmoren som drar og strekker seg til, så det kan vokse og gro inni der :)

Hadde vært morsomt om det å se om det er flere som har det som oss.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg er i uke 7...

skal på ul på mandag og er kjempe spent. husker sist svangerskap da lå jeg rett ut med kraftige kraftige menslignende verk . jeg var helt slått ut. nå kommer det og går litt....

håper alt er bra på ul, for da skal vi "offentliggjøre" det. folk lurer jo hvorfor jeg er så rar og har vondt...

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer. I går var de ganske ille i ca to timer. Jeg er 4+3. Det er nok helt normalt, men man blir engstelig ja! I dag har jeg det ikke.

Skrevet

hei! =)

jeg er ny på dette forumet så hopper på denne tråden her... godt å lese at det ikke "bare" er jeg som har det slik. forrige uke begynte det å murre mer og mer i magen, og det er kraftigst på nettene. da ligger jeg sammen som en ball og har kjempe smerter, før det går helt over igjen av seg selv etter ca ti min. og neste gang smertene kom var flere dager etterpå, slik har det holdt på i noen dager nå... vært på legevakten og hos min fastlege, der det sies at det kan være ligamentsmerter, at livmoren strekker på seg og at dette er normalt eller at det kan være en begynnende sa eller ma, jeg er livredd for dette og går jo ikke rundt å tenker på annet! og må da prøve å ta det mest mulig med ro, lettere sagt enn gjort! men heldigvis har jeg ikke hatt noen blødninger enda så får håpe på det beste. jeg er i uke 7+3 nå, og har bestilt ul til neste onsdag da jeg nærmer meg 10 uker. kan jo også si at de symptomene jeg merket mye av i begynnelsen, som ømme bryster, og økt matlyst nesten har normalisert seg igjen, hva kan dette bety?

noen flere som vil dele erfaringer med meg? jeg holder på å bli gal, og tenker at dette ikke er normalt.

mange klemmer fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...