Whynn Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 jeg fødte en nydlig sønn på Tirsdag.. har ikke hatt noe vann i kroppen under hele svarngerskapet men nå har jeg fått så mye vann i vestre bein... litt i høyre å men er stoor foskjell på beina.. noen som har non erfaringer som ligner det?!
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Gratulerer med gutten Ja, tre dager etter sist fødsel fikk jeg også kjempemasse vann i bena... Det var sånn at det disset oppå føttene når jeg gikk.. hehe Helt sykt! Men det gikk relativt fort over. Drikk masse vann! Med vann skal vann fordrives - eller noe sånt.. Kos deg som mamma!
Gjest Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 i tillegg til vannet bør du rulle med anklene, spre og vinke med tærne og tøye ut litt. bevegelse får sirkulasjonen i gang og kan hjelpe mot hevelsene. Grattis med baby:)
Gjest Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 Jeg hadde også dette, helt ekstremt. Fra bilde av føttene mine ville du tro jeg veide 200 kg. Det tok 14 dager før jeg så konturene av anklene mine igjen... Jeg tok det opp med lege men fikk inget for det. Jeg ville muligens konsultert lege, bare for å utelate blodpropp.. Dette ser du best selv hva du ønsker og tror. Drikk mye vann ihvertfall og la kroppen rense seg med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå