Gå til innhold

Baby(8mnd) som ikke vil ha noe særlig melk mer(flaskebarn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser frokost, lunsj, middag og kveldsmat, dvs grøt, frukt, litt brød og middag pluss vann til maten og innimellom. Eneste gangen han vil ha melk er en gang om natta og en sjelden gang før luren etter lunsj. Ok med så lite melk allerede?

Skrevet

min på 8 mnd(kun mme fra fødsel), har kun drukket en flaske om morgenen siden han var 5-6 mnd...drikker litt vann til grøtmåltid og middag, og kanskje 10 ml mme til brødskive...på 6 mnd kontrollen sa hs at det var greit;-)

Skrevet

det går helt fint :) det er melkepulver i grøtene også, og de skal faktisk ikke ha for mye mme heller..

min på 9 mnd har en flaske på kvelden før natta (mest for kosen), og en sjelden gang får han en flaske før luren sin.

Skrevet

sånn er det her i huset også.. Vært sånn siden han var 5 mnd, nå 6 mnd.

Skrevet

Synes det høres litt lite ut? Vi opplevde det samme da vår eldste rundet 6-7 måneder, men det ble mye bedre da vi kjøpte smokker med 4 hull (brukte Avent-flasker). Men sønnen din drikker kanskje fra kopp?

Skrevet

Hadde det bare vært tulla her i huset, som hadde tatt lite med mme. Tulla får morgenflaske og kveldsflaske, ja egentlig får tulla to morgenflasker, men den siste morgenflaksen er bare en liten kos. Skal kanskje ikke klage, tulla får nå mye mindre mme tilsammens enn tidligere.

Skrevet

Etter at vi begynte å gi fast føde ved 4 måneders alder har hun nesten ikke spist/drukket MME. Tror sjelden hun har drukket mer enn 100 ml iløpet av en hel dag. Men hun spiser mer av det på natten. Ett måltid på mellom 90 og 150 ml.

Hun er veldig glad i vann fra tutkopp, så nok væske får hun nok. Ellers blander vi 100 ml MME i kveldsgrøten i stedet for vann.

Skrevet

Godt å se det er flere som har det sånn, han drikker vann enten fra tutekopp eller vanlig glass. Er det ok at å blande grøten med mme når det ikke står på pakken? Visste ikke det jeg. Den blir vel kanskje ekstra mettende? Litt deilig å slippe og styre med flaskene hele tiden;)

Skrevet

Vi bruker mam dine flasker, har nr 3 i tuten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...