Gå til innhold

Jeg er sååå tett i nesa :(

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har dette problemet? Har ikke hatt noen særlig andre symptomer men nesa ble tett bare etter noen uker og etter hva jeg har lest så blir det bare verre og verre.. og er jo 6 mnd til!! Så jeg bruker nesesprey.. ikke saltvann.. huff.. det står at det er trygt for gravide, men det er vel ikke ideellt, men jeg får ikke sove uten..

Fortsetter under...

Å bli tett i nesa eller virke forkjølet er en, ikke uvanlig, "bivirkning" av å være gravid. Noen blir tette i nesa, noen i ørene. Selv gikk jeg omtrent 9 mnd med dotter i ørene. Koblet det ikke til graviditeten med en gang, før jeg ble gjort oppmerksom på det. Etter fødselen forsvant det helt. Tenkte ikke over det med en gang, men det forsvant så og si med en gang barnet var født.

Jeg er også kjempetett i nesa.. Har vært mye plaget med det fra før av (er allergisk mot masse..), men nå er det så ille at det er vanskelig å puste med munnen igjen.. Det er umulig når jeg skal sove, ikke godt å sove med åpen munn hele natten!

Det er utrolig tungt å sove, merker selv at jeg ikke klarer å sove hvis det er varmt, og hvis det er kaldt så begynner jeg å hoste. Vet ikke hvordan jeg skal ha det :S Det er så utrolig tung klima her på innlandet at jeg nesten må reise tl kysten for å få fuktig luft.

Annonse

me too!! har vært tett i nesa siden påske! må være graviditeten, for var sånn en månedstid første gangen jeg var gravid også.. er hverken allergisk eller forkjøla! men skal ikke klage, er det eneste jeg merker uten om ikke mens så da er det greit, bruker barnedose med nesespray på kvelden, sånn at jeg får sove på natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...