Gå til innhold

Noen her som har kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er blødningene deres? Uregelmessige og kraftige eller regelmessige og normal blødning?

Fikk innsatt spiral på 6 ukers kontrollen etter at minstemann var født. Altså for nesten 1 år siden. Fikk min første menstruasjon nå i januar, da junior var 10 mnd gammel (sluttet å amme da han var 7 mnd). Har hatt 1 blødning til siden da.

Før jeg ble gravid siste gangen hadde jeg alltid regelmessig menstruasjon, både med og uten spiral. Nå kjenner jeg at jeg blir stressa av at den ikke har kommet flere ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... varierer sikkert veldig... denne gangen fikk jeg mensen igjen da minsta var 3 mnd, snakk om skuffelse :( fikk satt inn kobberspiral etter dette.. har hatt regelmessig mens siden, med litt krafitge blødninger.. minsta er nå 6,5 mnd...

Skrevet

var ujevn i starten, men nå kommer den ganske nøyaktig med 26 dagers mellomrom. et par dager forsiktig blødning, 3 dager kraftig og så en dag bare litt igjen.

Skrevet

Jeg har hatt kobberspiralen.

Mensen var regelmessig og varte i ca 10 dager.Blødde som ett helvete de første 4- så normal blødning resten.

Skrevet

ganske regelmessig, men ikke helt. Har tatt noen tester, for jeg hører hele tiden om folk som blir gravide med kobberspiral.

Av og til spotter jeg leeenge først, av og til ikke. Får også mye EL- smerter og mer menssmerter. Har lyst til å kvitte meg med den.... (Har hatt den i litt over et år)

Skrevet

Jeg har hatt, blødde nesten konstant og hadde mye menssmerter, så jeg fikk den fjerna til slutt...

Skrevet

Ikke for å stresse deg mer, men da jeg hadde kobberspiral hadde jeg normale og regelmessige blødninger helt til den en dag ikke dukket opp mer ... da måtte den tas ut fordi en liten spire hadde klarmret seg fast ;-)

Så om mensen ikke dukker opp med kobberspiral bør du ta en graviditetstest for å eventuelt utelukke graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...