Gå til innhold

Wow! Sara Natasha Melbye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo en knockout! Hun ser skikkelig bra ut jo=) Har bare sett henne i vil du bli millionær og der ser hun ikke slik ut :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, i kveld var hun hot :) Kledelig hår og greier..

Skrevet

Mannen min kvpp skikkelig til, trodde det var hun saera kahn. Nuvel. Men hun var knallfresh!

Skrevet

De har gode stylister i nrk gitt:)

Skrevet

Hehe.....ja stylistene i nrk er tydeligvis flinkere enn de i tv2. ;o)

Skrevet

Det er DET lisenspengene våre går til!!!

Skrevet

Rart hvordan alle jenter synes andre jenter med høyt/stort festhår er fine, mens nesten ingen går sånn selv. (Inkludert undertegnede.)

Tror vi må slå ut håret og bruke litt mer Elnett jenter, det er fint!

Skrevet

haha......lisenspengene går til hårspray!

Skrevet

Etter å ha vært hos frisøren i dag, sitter jeg her med nyfarget og krøllete hår, og må ærlig innrømme at jeg syns jeg er finere på håret enn Sarah:-D

Skrevet

Det må du dokumentere med bilder Monajenten! ;o)

Skrevet

Hehe, ja sant det Oslomor! Bruker rettejernet hver bidige dag og glatter ut det umulige håret mitt. Tror jeg skal tupere afroen min og spraye med Elnett ja ;-)

Skrevet

Hmmmmmm:-O

*føler seg presset*

Skrevet

Ja, det tror jeg på, Monajenten:)! Jeg mente at hun var finere med håret litt løst, istedenfor i flette/hestehale, mange jenter som kler løst hår:)

Skrevet

En ny FB-status på gang:

Skam dere Norge og regjeringen! Barna våre får ikke sponsa reimadresser, de eldre får ikke bling i gebisset, pepsi max kan ikke trekkes av skatten og sjokolade er dyrt - og Norge bruker millioner på hårspray til kjendiser! Jeg er ikke feig som 99% av befolkningen, og limer denne inn i statusfeltet mitt.

Skrevet

Det går helt fint, OsloMor:-p Følte bare for å påpeke frisørbesøket mitt:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...