MammaKos Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Jeg gleeeeder meg SÅNN!! (gru/gleder..) Skal på UL på onsdag og da er jeg 11+3, så om alt er fint (bankibordet) tusler jeg inn på 2.tri på søndagen (altså om 9 dager).. Det blir så FANTASTISK!! 1.tri har gått så saaaakte denne gangen, og jeg gleder meg til å fortelle "hele verden" om den lille lillesøsteren/lillebroren..
gakkeliten Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 hehe - det er jo ikke lenge til i det hele tatt - jeg har 34 dager igjen til 2 tri. Da skal sønnen vår få vite at han skal bli storebror også...
Ane Elise Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Heisann! Jeg går over til 2.trim om to dager. Gleder oss kjempe masse til da. Den etterlengte dagen er endelig her... Om to dager kommer vi til å fortelle til våre nærmeste familie, resten får vel vite etterhvert. Det kommer til å bli stormende jubel og hæler i taket. For foreldrene våre har "mast" mye om det de siste årene. Siden alt står bra til med meg får jeg ikke UL før uke 17-19, men skal til jordmor til uka. Gleder meg til da for det. For da skal jeg få lytte til hjertelyden til spiren:) Du får lykke til i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå