fjoggy Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Hei! Spennende å følle med på hverandre... Jeg skal teste 21.o4, og for å si det mildt; jeg er så j..spent!!!! Fyfasan, går og kjenner etter alt som kan kjennes etter.. Vet ikke hva jeg leter etter lengre;-) Blir tullerusk av dette! Kjenner stikkninger i ryggen, murringer i magen dagen lange, er plutselig blitt så trøtt og slapp på em de 2 siste dagene(jeg som ellers går under navnet "duracell frå hell" ;-) ) Skikkelig kvalm på em.tid, kasta faktisk opp i går.. D var jo n arti opplevelse! Mangen "frysebyer"! Liksom influensa følelse..Åhh, kan d være muli?? Har muliens iallefall en av mine 2 eskimoer klart å henge seg fast!? D merkligeste er at jeg klarer liksom ikke å forholde meg til dette enda.. Er så redd for å bli skuffa!!! Eller kan dette være bivirkninger av progynova el cyclogest? Dette med ømme bryst da; hvor i alle dager er d de skal bli ømme? Hører det er mye snakk om såre/ømme brystvorter.. Men d har ikke jeg iallefall, mn ømt akkurat der som de er "festa" i kroppen;-) Har notert meg at folk snakker om lotion-aktig utflod, d har eg hatt i dag.. Er d eit positivt tegn? Tjaha.. Åyyåyy, dette ble langt.. Kjenner jeg må på do igjen.. Wow, er jo bare ca 21 min siden sist gang!? Men var vell et hint om at jeg måtte avslutte denne "romanen" min.. Ønsker alle som er i lignende situasjon n fantastisk fin helg, med ømme bryst, murringer i magen og muliens noen gode porsjoner m kvalme ;-) Dette skal gå vår veg!!!! ( til deg tante rød; aldri vis deg igjen, iallefall ikke dette året!! ) fjoggy
Cordelie Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jeg hadde mange av de symptomene du har, spes. frysninger og tissing. Jeg er gravid;) Krysser fingrene for deg!!!
fjoggy Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Åhh.. Oppløftende;-) Tusen på tusen takk!! Masse god helg til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå