renateda Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Ved forrige svangerskap MÅTTE jeg bare ha lakris, lakris, lakris hehe.. Denne gangen kjenner jeg at juice + sjokolade er mine beste venner. Tilogmed leverpostei, noe jeg ellers ALDRI spiser Hva med dere?
Snusky McClusky Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Det varierer veldig, nesten fra time til time, men gjengangerne er: spicy mat med hvitløk, sushi med masse syltet ingefær til, potetgull, saftis, vannmelon, jordbær og salt lakris. I dag fikk jeg intenst lyst på en vellagret nederlandsk gouda som koster flesk, og spiste halve osten i små biter ved benken. De første par ukene av svangerskapet var jeg utrolig sulten hele tida, men nå er jeg veldig kvalm og spiser derfor mye mindre.
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Potetgull, sjokolade, nugatti og kyllingvinger:) Er heelt hekta på kyllingvinger:)
Frøken Lillan Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Renateda, Da har vi det ganske likt, MÅ ha leverpostei, lakris og appelsinjuice, og de to sistnevnte her har jeg aldri vært særlig glad i. Men blir fort lei/dårlig av tingene igjen. jeg KLARER ikke kaffe, som før graviditeten var et must.. Men mine første kvalmedager innholdt kaffe, alt som kom inn den uken, kommer ut igjen nå. haha.. .. til og med røyk hater jeg, så jeg sluttet :):) tenk å være så heldig, kvalmen kommer ved tanken.. Drakk masse sjokomelk før graviditeten, klarer ikke drikke det lenger.. men håper slike ting kommer tilbake igjen =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå