trillemamma Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Er tilbud i dag, på Ica. :-) Hvor mange engangsmopper bruker du på en ca. 80 kvadrat stor leilighet? Stuen og kjøkkenet er verst, og de er på ca. 35 kvadrat. Blir det en dyr investering med stort innkjøp av engangsmopper og spray? Eller får jeg det rent med microfibermoppen?
Gulosten™ Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Hvor mye koster de? Jeg sverger til microfibermoppen og en bøtte vann. Like greit. Man må bøye seg ned uansett, og det er lite miljøvennlig og økonomisk helt på trynet i lengden. Hehe.
trillemamma Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Vet ikke nøyaktig prisen, men de har 40% avslag på Ica super
Gulosten™ Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Jeg kjøpte våtmopper nå nettopp faktisk, de kosta 66 kr på Rimi, fullpris. Hadde nok kjøpt noen pakker når det er bortimot halv pris ja. Er kjekt å ha noen når man bare skal vaske i stua f.x, og ikke gidder å dra fram hele bøtta
lÅktiHaUDe Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Jeg bruker selv Enjo i det daglige.. meeen så må jeg innrømme at det er så utrolig godt at det lukter grønnsåpe innimellom og da bruker jeg Jif moppen ). Nå tipset min mor meg om at de selger våtservietter til moppen på Nille veldig rimelig. Hvordan de er på lukt osv det vet jeg ikke, men de er rimelige ihvertfall .
hippopotamus! Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Du kan jo kjøpe moppen og en microfiber moppeting, og ha noen våtmopper liggende. Jeg bruker microfibergreia når jeg vasker skikkelig, men når jeg bare skal feie fort over bruker jeg våtmopper, kjøper på nille da, er egentlig veldig dårlige, men de tar jo den værste dritten, og de koster nesten ingenting
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Ikke kjøp. Synes våt moppen er veldig dårlig. Blir veldig vått med det samme, men så blir moppen veldig fort tørr. Microfibermoppen er grei. Jeg kjøpte heller en vanlig mopp, mye bedre fordi da kan man styre vannmengden selv. Noe som er spesielt viktig visst man har laminat på gulvet, siden det ikke skal mye vann til før laminaten blir ødelagt. Tror jeg kjøpte 1 moppestang og 2 vanlige mopper på binders/stapels. Husker ikke helt hvor mye det kostet, men var ikke noe særlig dyrt. 250kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå