Gå til innhold

Flere som også er gravide her inne nå da? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

her blir det 18mnd mellom, termin 17juni:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 32 uker på vei og har 3 barn fra før, 10 år, 3 år og 14 mnd. Ser for meg en del travle år (3 barn på 3 1/2 år), men håper og tror de 3 yngste vil få mye glede av hverandre i framtida :o)

Skrevet

Slenger meg på her,vi er visst mange:)

Om tre mnd kommer en til i hus ja, da blir førstemann 1.5 år!

Vet ikke om jeg "gruer meg" mest til siste del av svangerskapet med en liten tass rundt føttene- eller til etter fødselen når det er to småtasser i hus... he he.. spennende blir det, og sikkert travle dager... kjekt å se at det er flere som skal ha (og har) to -eller flere- tette!

Skrevet

Ja, vi venter nr 2 i begynnelsen av juni! :) Det blir en liten gutt, og det blir 17 mnd mellom ham og storesøster. Vi gleder oss veldig!

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig..

Har en gutt på 16 mnd og en på 17 dager:o)

Skrevet

Grattis nok en gang m den lille, BabyboyB, hvordan er dagene m to små i hus?

Skrevet

Joda, det går faktisk veldig greit.

Men jeg kjenner jeg gleder meg til storebror begynner i barnehage til høsten.

Nå begynner jeg å få ting litt på stell, og mannen er kjempe hjelsom og står opp tidlig å ordner alt med storebror, altså mat og klær, før han går på jobb, så jeg som ammer halve natta får en ekstra time på øyet.

Veldig deilig..

Ellers er det hektisk og 8-17 er gjort i en håndvending. Bare å glede seg.. Hehe!

Har fått nytt nick:o)

Hilsen tidligere BabyboyB x 2

Skrevet

Ja;) Termin 4. sept. 21 mnd mellom guttene.

Skrevet

20 dager til termin. Venter en gutt til, blir 1,5år mellom dem.

Skrevet

Ja her ble det også to tette. Har en på 19 mnd og en på syv dager. Hei hvor det går. Hadde det ikke vært for pappaen hadde det ikke gått tror jeg. Har allerede rimelig dårlig samvittighet for nr 1.

• 2 uker senere...
Skrevet

Her blir det tre barn på 3,5 år. Er 24 uker på vei nå. Minste vil være 1 1/2 år og eldste 3 1/2 år når babyen kommer:)

Skrevet

Er 34 uker på vei, så venter den lille i starten av juli, da er storebror ca 19mnd :)

Skrevet

Har fem uker igjen til termin - storebror er nå 15 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...