Gå til innhold

Flere som også er gravide her inne nå da? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg 17 uker på vei med nr 2 nå, og ordinær UL idag viste at det er en liten jente til på vei, frisk og fin, stas=) Blir jo bare 23 mnd mellom dem, så vi både håper og tror at to søstre såpass tett i alder vil få mye glede av hverandre og bli gode venninner etterhvert!

Flere som venter nr 2 (eller 3) her inne nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her venter vi også to tette. Jeg er nå 23 uker på vei og lillegutt vil være 21 mnd når neste melder sin ankomst.

Ordinær UL ga ingen svar på kjønn, så her må vi pent vente i spenning.

Skrevet

Vi venter nr.3 :) Er bare 6 uker på vei enda.. Spent på kjønnet, må innrømme at det har vært fint å få en gutt denne gangen, siden vi har 2 jenter (men blir glad uansett selvsagt).

Blir forresten 23 mnd mellom de to yngste her også:)

Skrevet

Løkki, noen ganger hadde det vært så ålreit med en liker-knapp her inne. :-)

Skrevet

Ja.. Har en jente og får en gutt i august. Da er det 2 år og 4 mnd i mellom..:)

Skrevet

Jepp ;) Får ei lita jenta om ca. 2 mnd og gutten min e 17 mnd nu :)) Kos med 2 tette trur æ ;)

Skrevet

Da jeg leste innlegget ditt tingeling78, tenkte jeg at her har jeg skrevet helt feil.. Det blir jo ikke 2 år og 4 mnd mellom mine, og ikke har jeg termin i august heller.. Når jeg så litt nærmere etter så jeg jo at det stod 78 og ikke 87 etter tingeling;) Jeg trodde nemlig at jeg hadde skrevet ditt innlegg, men det har jeg jo ikke gjort;) Snakk om å være surrete;)

Anyways.. Jeg venter en liten gutt i juni:) Da er storesøster 1,5 år gammel.

Skrevet

Jeg er snart 16 uker på vei med nummer to, og har fra før en liten frøken som blir 2 år i mai, og som da vil bli storesøster i en alder av 2,5 :)

Skrevet

Jepp, termin om 5 uker. Da er eldste nettopp fylt 5 og minste ca 22 måneder.

Skrevet

jadda:-) er ca 12 uker og alt er vel med den lille der inne (var ihvertfall det på ul for noen dager siden)! ellers har jeg ei som blir tre om 1 mnd og en gutt på snart 1 1/2 år:) så blir mer fart i heimen etterhvert ja:-)

Skrevet

Jeg er også gravid med nr 2. Er 20 uker på vei og venter en liten gutt som skal få navnet William. Har ei jente på 1 år og 6 mnd fra før, så blir morro med en av hver. Har termin 6 September. Jenta mi har bursdag 19 september, så hun rekker ikke å bli 2 år før hun blir storesøsster. Kommer sikkert til å bli tøfft med to tette barn. Men tror det kommer til å bli veldig morro for de små.

Skrevet

Jeg er gravid i uke 11 :-) Han en sønn på snart 6 måneder. Blir 12 måneder og 2 uker mellom dem :-)))) Så de blir så tette som det nesten overhodet er mulig å få til. Hehe

Skrevet

Jadda. Er i uke 40 nå. Termin om 5 dager, har en gutt på 21 mnd. Blir fint med to tette, selv om jeg hadde "glemt" å kalkulere med en ettåring på vei inn i trassalderen da jeg ble gravid. Det går nok. Det MÅ gå ;-)

Skrevet

Jeg har en på 5år, ei på 3,5år, en på 11mnd, og er 24 uker på vei med nr.4. Blir litt i underkant av 15mnd mellom de minste, og 4 barn på tilsammen 5,5år :o

Skrevet

Jeg har ei på 13 mnd og det blir da 18 mnd mellom barna mine :) <3

Skrevet

Hei, vi venter ikke lenger - fikk en liten gutt for 4 dager siden :-) Storesøster er 19mnd. Er litt spent på hvordan storesøster reagerer. Hittil har det gått bra, spennende å se om det fortsetter slik :-)

Skrevet

Jepp, men forhåpentligvis er jeg ikke gravid lenger enn til imorgen:-o (skal settes igang)

Storesøster blir 2 i juli:-)) Så dette blir spennende;-)

Skrevet

er ikke gravid akkuerat nå, men har en liten en på 4 mnd og ei "stor" ei på 16 mnd :-) fikk bare så¨veldig lyst til å fortelle det når jeg så det er så mange andre tette på vei :-)

lykke til alle sammen. det er veldig koselig (og litt mye å gjøre til tider...)

:-)

Skrevet

Jepp! :) Har en gutt på 19 mnd, og en jente i magen, termin 23. mai, så det nærmer seg! :) Blir ca 20 mnd i mellom dem da.

Skrevet

Er 6+5 på vei med nummer 5:-) Blir 26 mnd. mellom de to yngste:-)

Skrevet

Ja! :)

Har ei jente fra før og får tvillinger ca 1 mnd før hun fyller 2 år:)

Skrevet

*sukk* kjenner eg blir ein smule sjalu på alle som går gravide.

Her blir det nok ikkje noken graviditet på ei stund, då pappaen meiner vi bør vente litt...Men eg leve no i håpet om eit uhell skal dukke opp snart, for eg er sååå babysjuk!;p Men,men, eit år til er vel ikkje SÅ lang tid...

;)

Uansett; gratulerer og kos dokke masse!!!:)

Skrevet

jepp! har jente, og venter gutt i sept.

blir 1 år og 10 mnd i mellom de :)

Skrevet

Har en gutt som blir 1 år neste uke, venter en til midten av september. Blir nesten 17 mnd mellom de. Er spent på hvordan det blir, sikkert veldig koselig men og litt travelt i starten..

Skrevet

Morsomt.. Har ikke sett nicket ditt før. Måtte også kikke 2 ganger nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...