Gå til innhold

"Tvillingnavn"

shnuppelure77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv vet jeg jo ikke om mine gutter er enegga el toegga, så her er det forskjellige navn fordi at ikke de skal bli for like.. Ikke lyst til at de skal bli kalt B-brothers el noe sånt rett og slett.. er opptatt selv at de skal ha hver sin identitet.. Når det er sagt har vi prøvd å finne to navn som vi syns passer sammen, og har havnet på Bendik og Lukas..

Vi venter en av hver og da er det jo litt lettere å velge ulike navn. Men vi fant ut at vi som foreldre velger et navn hver, og så har vi funnet noen reserve navn i tillegg, i tilfelle de ikke ser ut som en Christoffer eller Alira. Vi har også slengt på et familie navn på hver, som da er motsatt av det navnet vi har valgt selv - Alira Synnøve og Christoffer Severin. Som reserver har vi Luka Sebastian og Iris Aurora. Vi kommer nok til å bruke et navn, men liker å ha noe som knytter ungene til olderforeldre som nå er borte...

Lykke til med navnvalg :)

Navna boer vere forskjellige, men dei maa jo passe saman.

Her slit vi litt fordi vi har bestemt oss for eitt navn: Livio. Har ikkje lyst til aa ha fleire italienske guttenavn, men finn liksom ikkje saa mange norske som passar og uttalast bra paa italiensk og engelsk :-( Likar Jonatan, men mannen min likar det ikke (som vanleg).

• 1 måned senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Våre tvillinger hette Sofie & Serine.

Hadde navna klar en stund før de kom.

Syns navna er litt like, men valgte de pga det var mest sannsynlig to eggede sa legene.

MEN treger faktisk litt nå, for de er prikk like! så tviler på at de er to eggede, og da synes jeg navna er litt for like.

Hadde jeg visst det, ville jeg valgt Natalie & Linnea :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...