Gå til innhold

Åssen forklarer dere dette da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du samme person som har stilt spm om 2012 tidligere?? Hvorfor i alle dager maser du sånn om dette? Det er ikke mulig for oss å forklare hvorfor dette skjedde, men det betyr heller ikke at alt som skjedde i "2012" kommer til å skje! Filmen var forresten fryktelig dårlig, og hvis noe lignende virkelig skjer så spiller det ingen rolle om vi tror på det eller ikke. Da dauer vi hele gjengen:)

Skrevet

Nei jeg har ikke lest den andre tråden så var ikke jeg som lagde den. Ja filmen var fryktelig dårlig men, man begynner jo og lure litt når alt dette skjer. Men sant som du sier, da dauer vi alle. Er ikke mye og gjøre med det.

Hi..

Skrevet

HI og verdens undergang er som nøffemor og spy.

Ensformige innlegg som er dårlige forsøk på humor...

Skrevet

Herregud så sure folk er da.. Syntes det er interessant med sånne ting jeg :) Lurer på hva som forårsaket det der..

Men, jeg tror på ingen måte at alle dauer i 2012! Dette er rent hysteri, mayaindianerne mente det ville bli en forandring, ikke nødvendigvis verdens undergang.. :) Og om så skjer, så er det fint lite vi kan gjøre med det. Får heller bare prøve å ikke tenke sånn, og heller gjøre det beste ut av livet mens man har det :-)

Skrevet

takk, 18:09 :-)

Når det kommer slike tourettes-liknende uttalelser som er helt grunnløse i tillegg fra en _anonym_ så tar jeg det rett og slett som et kompliment ! :-)

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2010/04/16/nyheter/usa/utenriks/geologi/vulkan/11310204/

Her står det hva som er årsaken.

Et synkehull oppstår som følge av at jordmassen under overflaten er fjernet. Det kan skje ved at vannføring tar med seg jord og etterlater et tomrom. Synkehull varierer i størrelse og skapes både over lang tid eller helt plutselig.

Ikke noe mystisk i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...