Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Har store komplekser for lårene mine, de står ikke i stil til resten av kroppen.. finner ingen bukser som sitter fint, tør ikke gå i svømmehallen selv om jeg elsker å svømme.. tenker på det altfor ofte. Er det noe jeg kan gjøre for å få slankere lår?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Spiser bare godteri i helgene og teller kalorier, så klapp igjen du.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Det er faktisk noen som har store lår fra naturens side, uavhengig av hva de spiser. Så det så..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Hvis du slanker deg nok og trener nok, så vil lårene bli slankere de også.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Jeg har helt det samme, tynn overkropp og stor rompe og lår! Etter jeg begynte å jobbe måtte jeg gå fra og til jobben ca 20 min hver vei, da gikk jeg ned ti kilo på ikke så lang tid... Håper jeg vil klare det igjen nå etter å ha lagt på meg igjen etter svangerskap nr to, jeg tror det vil hjelpe å gå mye tur. Da bruker vi bena!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Ja det hjelper sikkert å gå mye. Der vi bodde før måtte vi gå mye lenger når vi skulle på butikken o.l, merket at jeg følte meg fastere i fisken da. Bor litt for sentralt nå i forhold til butikker, barnehage osv..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Men jeg kommer til å se helt skrapa ut på resten av kroppen før lårene mine ser ok ut, litt kjedelig det også. Jeg er slank ellers. Hva med jogging, hjelper det?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 Trening hjelper nok ja, men du vet jo ikke om jeg spiser mye godteri eller ei..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 spinning er veldig effektivt, jeg merker det allerede etter et par mnd. evt sykling hvis du klarer å motivere deg selv til å ta i i oppoverbakkene
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #15 Skrevet 16. april 2010 Det går ikke an å punktslanke seg. Skal du ha mindre lår, må du slanke deg. Hele deg. Hvis du ikke vil bli tynnere i overkroppen, må du bare leve med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå