Gå til innhold

Onepiece str..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte meg onepiece i går, fikk rabattkode, så fikk 50 %. men den jeg ville ha hadde de bare i XL, så jeg bestilte den.. jeg er jo ikke lita men, er 175 høy, og litt rund, ikke veldig rund men litt.. kommer jeg til å drukne i den eller er de greie i str? mest på lengden kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str. går kun på lengden, så den blir nok ganske lang ja. Jeg har M og er 1.70cm. Den er mer enn lang nok, kunne nok hatt S. Er litt rund jeg også. Det står vel forklart om str. på\ nettsiden...

Skrevet

Onepiece drakter er så SINNSYYYYYYKT stygge!!!!!!

Ser ut som forvokste teletubbies!!!

Skrevet

helt enig.. har lenge trodd det vare tullereklame for de.. Og holdt på å rammle av stolen da jeg hørte at de koster nærmere tusen kroner...ha ha ha ha ha!!! De flirer nok godt de som fant opp det støgge plagget og ser massesuggesjonen bre om seg... knis!

Skrevet

Enig!!!

Ser så latterlig ut med voksne mennesker som har på seg disse stygge draktene. Hva blir det neste?Parkdress?

Skrevet

Ser helt for jævlig ut disse ja!!

Til nød er det greit at disse duste-russejentene bruker det,men når damer opp i 30åra har på seg disse,da blir det bare FLAUT!!!

Skrevet

Skikkelig stygt å se på.

Enda verre når gutter går i disse.

Skrevet

Som kosedress hjemme er det vel greit nok, men at folk går ute med dem er for meg det samme som at de går i pysj.

Så hi, vet ikke om dressen blir stor eller liten, men håper det er til hjemmebruk :-)

Skrevet

Sikkert myke og komfortable,men ser IKKE bra ut.

Bruk dem hjemme!

Skrevet

Faktisk det styggeste jeg ser på folk.

Skrevet

Den blir nok stor ja. XL er for de som er 1.90 eller høyre, det er kun lengden som er forkjellig fra str til str, bredden er lik.

Men rabattkode.....kan jeg få prøve???+ Pliiiiis, vil så gjerne ha slik kosedress, men synes de er litt for dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...