Gå til innhold

Hvor mange år har dere vært dibbere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 her. Men meget lite aktivitet 2 siste åra. Begynner å ta seg kraftig opp da:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff alt for lenge siden du spør:)

Registrerte meg her første gang i februar 06, og var ekstremt aktiv lenge først på bim og så dib:) Så har jeg vært tilbake litt hver gang jeg har vært gravid:)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Medlem siden 2005 og aktiv i perioder fra 2006, under ganske mange nick;-) Var aldri noe særlig på BIM.

Skrevet

Registrerte med 27.desember i 2004.... Da eldstemann var 1år gammel og jeg akkurat hadde funnet ut at jeg var gravid med lillebror. Så jeg har vært her i 5år og 3,5mnd sånn ca, i perioder mye og i andre perioder lite!

Skrevet

Dibber har jeg vært i 15 mnd. Var på Bim i ca 2 år før Dib.

Skrevet

bim siden august 2005, dib siden mai 2006 :-)

Skrevet

siden aug(?) 06

Skrevet

Vært på BIM siden februar 2005, og DIB siden oktober 2005.

Begynner å bli en stund ja.

Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg har vært medlem siden feb. 06. Har hatt mange forskjellige nick i den perioden.

Skrevet

Antar jeg har rekorden om du mener nettstedet som helhet, for jeg registrerte meg på Barnimagen.com tidlig i februar 2000 (annet nick)! Først var det bare en lang tråd, og jeg husker oppstyret omkring at medlem nr 1000 skulle få barnevogn og masse utstyr. Hormonkjerringene som hadde registrert seg før var i harnisk for hvorfor ikke de også kunen få være med i trekningen! Var her sånn on-and-off frem til ca 2003, antar jeg. Så kom en laaang pause fram til jeg ble "prøver" i 2006. Har vært her siden da. Hadde egentlig flyttet over til BAM, men siden det ble nedlagt er jeg tilbake på Dib.

Skrevet

Når ble egentlig denne siden født da;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...