Gå til innhold

vart så utrolig glad i dag;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle hvor glad jeg er akkurat no;-)

Har stått på venteliste til fysioterapaut i snart 2 mnd pga bekkenløsning! Med ei som er spesialist på bekken;-)

Går hos en fysioterapaut, men både legen min og jordmora sier han ikke er bra nok. Han driver det jeg vil kalle for samlebånd. Fort inn og ut, og helst 3-4 personer om gangen.-( Føler du blir ikke tatt nok vare på som pasient. er der max 20 min om gangen, og da er 10 min med varme.-(

Men var ute og gikk/ruslet tur med ei venninne her om dagen. Da hadde den fysioterapauten jeg står på venteliste sett meg. Jeg kjenner ikke henne, men venninna mi gjør. Fysioterapauten hadde spurt venninna mi hvem som gikk sammen med henne. Da hadde hun fortalt at jeg hadde stått på venteliste med henne så lenge.

Fysioterapauten hadde sagt at jeg skulle inn så fort som mulig. Hun der trenger virkelig hjelp så fort så mulig.

Selv om jeg vet det faktisk står 5 stk før meg i kø ringte hun meg i dag.

Har time allerede på Mandag som kommer. Håper virkelig hun kan hjelpe meg såpass at jeg ikke må begynne med krykker eller stol. For det er ikke langt til det skjer!!

Men tenkt at hun såg hvor plaget jeg er bare ved å kjøre forbi meg der jeg ruslet sakte på en vei;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjempe bra å lese:=))) God du får time til Mandag.

Vet hvor vondt det er å ha bekkenløsning. Og det er så synd at det er altfor lang ventetid hos fysioterapi.

Jeg har også fått henvisning til fysioterapi. Jeg er bare 13+0 enda, men da jeg gikk gravid med dattera mi, fikk jeg skikkelig bekkenløsning, så jeg er forbredt på at jeg får det igjen.

Masse lykke til:=))))

Skrevet

Jeg har ventet alt for lenge med behandling:-(

Gikk hos han med samlebandet forrige graviditet også. Derfor var jeg ikke så ivrig med å ringe han. Der får du time samme uke du ringer. Det sier jo noe!! Men måtte bare gi meg over:-(

No gleder jeg meg til Mandag. Og jeg er veldig spent på hva hun gjør og om det virker. Vet hun selv har vært plaget med bekkenløsning. Og derfor valgte hun å spesialisere seg på nettopp det;-)

God bedring til meg og deg, og alle andre med bekkenløsning;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...