Verbena Skrevet 16. april 2010 #1 Del Skrevet 16. april 2010 Tydeligvis jævelig mye i følge den som har tapetsert ene soverommet i leiligheten vi overtok i går! Greit at det skal sitte fast og sånt, men det får da være grenser.. Og i tillegg var det ekstremt dårlig fordelt. Sånn at enkelte steder på veggene har jeg skrapt bort et limlag på ca 3-4mm mens andre steder var det ikke lim i det hele tatt. Trodde en av reglene når man skal tapetsere var å fordele limet jevnt utover?! Men det kan jo selvfølgelig bare være meg. Så nå sitter jeg her da med lim rester og tapet overalt og jeg kan ikke gå i dusjen enda for helan og halvan krangler værre enn værst i dag så jeg må være sammen med de hvert minutt.... Men men... jeg fikk nå værtfall rive ned tapet fra veggene i dag å det var jo egentlig gøy også tror jeg at jeg får noen sikkelig heftige armmuskler av al skrapingen! =P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141732978-hvor-mye-tapetlim-greier-trenger-man-for-%C3%A5-tapetsere-3vegger-p%C3%A5-et-rom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 16. april 2010 #2 Del Skrevet 16. april 2010 Åå, riving er gøy! Det er jeg god på :-) Hadde en gang en gammel 50-talls leilighet der ingen hadde fjernet tapet noen gang, bare tapetsert over. Kunne skrelle av lag for lag å finne motene for hvert 10-år... Var mest spent på om jeg ville finne det orginale grangulvet i god nok stand. Der måtte jeg dessvere gi tapt. De som hadde funnet ut at vegg-til-vegg-teppe var bedre ikke hadde nøyd seg med bare teppelegging. Neida, de hadde først lagt sponlater oppå grangulvet og gått AMOK med spikerpistol.... sukk... Kos deg med oppussingen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141732978-hvor-mye-tapetlim-greier-trenger-man-for-%C3%A5-tapetsere-3vegger-p%C3%A5-et-rom/#findComment-141733101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå