Gå til innhold

Noen som kan si meg.....blir sprø....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 2uker siden fødsel og jeg har jo renselsen ennå,men jeg får "bleie utslett" på rompa,nå har jeg prøvd flere typer bind men det hjelper ikke,noen som har opplevd det samme? jeg blir snart sprø for blir jo så sår...og det klør....har prøvd å smøre meg med a-crem og oljer å men ikke no hjelper....noen som har råd?

Gjest eelis+kian
Skrevet

Gi deg selv samme behandlingen som du gir babyen når den blir sår. Sinksalve og lufttørking er tingen her.

Skrevet

Takk jepp ja jeg har tenkt på det og prøvd,men blir vel litt lettere når blødningene avtar litt....

Skrevet

Har du prøvd å bytte "bleier" :)

Jeg kan ikke bruke Alldays sine da får jeg "bleie utslett", jeg brukte Tena sine under renselsen, det er en helt annen overflate på. Tror det er forskjellig overflate på alle bind.

Skrevet

Talkum kan jo hjelpe.

Skrevet

Jeg brukte Saba bind under renselsen. Disse har ikke plastikkunderlag, men et skumaktig underlag som sitter godt i trusa. Dette gjør at det ikke blir så tett nedentil. Bindet "puster" godt. Ble anbefalt disse av jordmor! :) Jeg brukte Tena tl å begynne med men gikk over til disse, da det ble veldig klamt og tett med Tena. Dette resulterte i mer svie og kløe!

<3 Saba <3

Skrevet

Saba var eneste som fuknet her også...:-)alt annet jeg prøvde ble klamt å ga svie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...