Gå til innhold

6 mnd og vokser ut av vognen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er lang,så nå holder snart ikke bagen klengre. Hvis jeg tar den bort,og legger han på sportselen,synes jeg han ligger så "løst". Liker ikke tanken på at han kan skli når jeg skal opp kanter,inn på buss osv. Hva gjør dere andre?Han er ikke sterk nok til å sitte enda..

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg byttet til sportsvognen for en ukes tid siden, jeg og :-) Jeg har lammeskinn i bunnen og teppe rundt han, så da blir det litt "tettere". Han har ikke ramlet ut enda, hehe.

Skrevet

Hehe,har tenkt av jeg skulle gjøre som deg... ;-)

Skrevet

Våre unger vokste ut av mykbagen til vogna ved ca 5-6 mnd alder. Da byttet vi til kombibagen fra Simo-vogna vi har som sovevogn i bhg til storesøster, den bagen passer fortsatt ved 8.5 mnd.

Skrevet

Hei. gutten vår er 6 mnd og snart 2 uker, vi byttet for 3 uker siden ca til sportsdelen. Vi har tfk joggster twist så den er STOR, følte også i begynnensel at den var så stor for han, at han liksom forsvant nedi der, også var det jo litt vemodig.

Men nå trives vi begge mye bedre hehe. Har lammeskinn og syne rundt han. Ikke festet selene på han ennå da han ikke er veldig aktiv akkurat ;) Merker han sove mye bedre, og mye letter å gå tur osv nå.

Skrevet

Hva slags vogn har du? Både Simo og enkelte Teutonia-modeller kommer med såkalte liggeforlengere som du kan feste i fotenden av sportsvogna, slik at du på en måte får en stor bag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...