annema1 Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Hei jeg er i en litt vanskelig situasjon nå som jeg endelig prøver å bli gravid. mensen har ikke kommet ( forventet 7 mars) og her har jeg neg.tester..hadde en liten blødning/mens? etter en SA i julen. jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan få balansen tilbake igjen? noen som har noen hormonkur å anbefale? eneste jeg har er damania, men vet ikke om jeg burde bruke den før etter at jeg har hatt mensen, men den kommer jo ikke... blir veldig glad for svar
Gjest Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Efamol !!! (nattlysolje) Fåes kjøpt på helsekost, men billigere på www.caredirect.no, kommer i posten etter et par dager. Efamol oppretter hormonell ubalanse og gjør slimhinnen i livmoren tykkere og mer "beboelig". Mine sykluser ble bedre, og nå er jeg gravid ) I tillegg blir hud og hår mye bedre oxo Tar 3 kapsler for dag. Tar et par mnd før du vil merke forskjell, men ANBEFALT!! (Fikk d anbefalt av min fotsoneterapeut/homeopat)
fjoggy Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Hei! E så kjipt å gå sånn og vente.. Eg fekk resept på primolutt, tblx3 på dag i 10 dager, så kom "tanta" .. Håper ho er i anmarsj om ikke lenge;-)
annema1 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2010 takker for svar skal garantert skal prøves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå