Gå til innhold

Avventend sykemelding - Bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen idag, og vi snakket om at det gikk dårlig å jobbe fullt nå med bekkenløsning. Jobber i et stressende og fysisk yrke, med ståing og gåing hele dagen. Hun skrev derfor ut avventende sykemelding. Noen som vil fortelle om dems erfaring med denne type sykemelding?

Skulle da snakke med arb giver om tilrettelegging, men, slik jeg ser det er ikke tilrettelegging mulig uten at det da går ut over alle andres arbeidshverdag. Og jeg vil ikke føle meg "stakkarslig".

Og, hvis jeg skulle få noe mer ting jeg kan gjøre sittende, så er alikevel ikke det så lett føler jeg, for klarer jo fint å jobbe en arbeidsdag vanlig, men problemet er at når eftan og kvelden kommer så klarer jeg ikke å gå hjemme. Legen sa jeg skulle bare ringe og si evnt hvilken % sykemelding jeg trengte hvis dette ikke gikk bra. Føler jeg kunne tenkt meg 50% sykemelding, for så å jobbe ca annenhver dag, for er da det er flere dager etter hverandre på jobb det er værst..

Men om arbeidsgiver er "sammarbeidsvillig" og prøver å tilrettelegge, men jeg alikevel ikke føler det fungerer, bestemmer jeg da selv at jeg vil gå fra avventende til 50 %? ble egentlig bare litt forvirra over dette med avventende sykemelding..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...