Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Våkner med det og har vondt hele dagen. Utrolig slitsomt..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 kommer ikke det anfallsvis og er paralyserende?
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Drikk masse vann! Hvis du gjør det, kan det ha noe med kostholdet ellers å gjøre, mye stress, lite søvn?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 ikke nødvendigvis.. jeg har både enkle anfall, men kan også ha vondt hele tiden hver dag over en ukes tid ca. Så er ikke godt å si om det er det du har, men har du snakket med lege om dette?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Krev en MR av hodet. Og drikk masse vann.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Tett nese kanskje.. Får forlite O2. Dårlig ventilert soverom. Støv allergi.. Mange mulige årsaker.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Er du gravid HI? For mange gravide kan slite med mye hodepine pga økt blod i kroppen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Er ikke gravid. Men er stresset,sliten,får for lite søvn,har for dårlig tid til å lese, eksamen snart, rekker ikke spise skikkelig, drikker for mye kaffe for å klare å holde meg oppegående, har fått en kronisk sykdom som jeg sliter med å akseptere, har dårlig samvittighet pga ser for lite til ungene i forhold til hva jeg ønsker, er nok dehydrert pga all kaffedrikking og jeg raser ned i vekt.. Så jeg har nok av knagger å henge det på.. Føler meg på randen av sammenbrudd... Dagens hjertesukk.. (har ikke tid til å være her heller..he he he..) Hi
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Bevilge deg en gåtur i frisk luft hver dag. Det løser opp muskulaturen og kan gjøre godt for et vondt hode. Vær streng med deg selv når det gjelder leggetider for deg selv :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 Jeg har vondt i hodet hver dag nå, men det kommer av allergisesongen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 En bivirkning av p-piller kan også være hodepine hver dag som ikke blir bedre av å ta hodepinetabletter.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #15 Skrevet 16. april 2010 allergi: har du forsøkt sprøyte? hjelper mange..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #16 Skrevet 16. april 2010 da synes jeg det ikke er så rart at du har vondt i hodet, bare pass på å drikk mye vann, gjerne noen liter om dagen! kaffe kan gi hodepine.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #17 Skrevet 16. april 2010 Jeg med allergien. Ja har tatt sprøyte(kortison), tabeletter, nesespray og øyedråper.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #18 Skrevet 16. april 2010 Det har jeg også.... men legen mente det var pga blodtrykksfall... Blodtrykket er visst på det laveste frem til uke 25 i graviditeten, så jeg må nok desverre leve med det noen uker til.... Men siden du ikke er gravid.., tror jeg nok det er stresset ditt som påvirker deg ja.. Du får prøve å koble av litt, ta en tur ut i frisk luft, tenke på noe annet en stund også lurt å drikke masse vann
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #20 Skrevet 16. april 2010 Til allergi: stakkars deg.-( Og sommeren har ikke begynt enda.. Kan ikke være lett..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #21 Skrevet 16. april 2010 Jeg hadde hodepine hver eneste dag i nesten fire måneder, skjønte overhode ikke hva jeg gjorde galt.. tok mr og greier av hodet, men det viste aldri noen ting.. så i ren desperasjon prøvde jeg ting jeg ikke trodde hadde noen effekt, og etter at jeg byttet ansiktskrem forsvant problemet... Så i mitt tilfelle var det en allergisk reaksjon, og jeg er utrolig glad for at det er over, slitsomt med kontinuerlig hodepine!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #22 Skrevet 16. april 2010 Ta deg en tur til fysio eller massør. Jeg var stram i nakken og gikk med hodepine i månedsvis. Fikk løst opp i nakkefestene og ble kvitt hodepinen. I tillegg er det viktig å få mye frisk luft. Luft godt ut i hjemmet flere ganger daglig og vær ute minst 1 time hver dag.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #24 Skrevet 16. april 2010 Hvis du tar paracet el hver gang du har vondt i hodet, så kan du få hodepine av det også, så da bør du slutte å ta tabletter med en gang. Ellers sier jeg som de andre, frisk luft, mye vann og fysioterapeut el for å få løst opp musklene.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #25 Skrevet 16. april 2010 Tar sjeldent paract, prøver å drikke mye vann (og enda mer kaffe). Takk for gode tips, synstest hadde jeg ikke tenkt på, er lenge siden sist. Og nakken og skuldrene tar snart livet av meg, er stiv som en stokk..Må bevege meg forsiktig for ikke å få kink.. Blir nesten rør av så mange svar... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå