Gå til innhold

Hater ansiktet mitt!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så lei meg hver gang jeg ser meg i speilet usminket... Med sminke som dekker ansiktet mitt så ser det ok ut, men uten sminke blir jeg kvalm av å se på meg selv, hater det. Ansiktet er blekt, fregnete, kvisete, mørke ringer under øynene, rett og slett ufyselig. Kroppen er ok, men ansiktet... fysj.. Skjønner ikke hvordan mannen min klarer å se på meg, sukk :( Er så misunnelig på de som er naturlige vakre med pen hud. Må bare få ut litt frustrasjon her :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste ser ikke akkurat lekre ut uten sminke. trøst deg med det.

Jeg ser ut som et dass uten foundation tror det gjelder ganske mange.

Men har man dårlig selvtillit er det ikke så lett.

Skrevet

Usj, vet hva du mener.. Samme her. Bleik og fregnete og mørke ringer under øynene.. og øyevipper som ikke synes uten mascara.. går ikke utenfor huset uten mascara :/ Prøver meg på å ta sol nå for å få litt mer farge i håp om at det kanskje kan være mer kledelig, men hittil har det bare fått fram flere fregner.. Uff :P

Skrevet

signerer!

Får mange kommentarer om at jeg er så pen hele tiden, og er vant til å få lange blikk etter meg på gata..

...MEN, vent til dere ser meg uten sminke!

Da får jeg nok også lange blikk, men av helt andre grunner:p

Føler meg som to personer egentlig; en om kveldene når sminken er vaska bort, og mitt egentlig jeg kommer frem.

Og om morgenen og dagen når den tykke maska ligger fint utpå hele ansiktet og skjuler alt av styggedommer

Skrevet

Uff, så trist da.

Er de sikre på at det ikkje berre er fordi de er vant til å gå med sminke heile tida, og derfor synst de er stygge uten? Men så er de ksnakje ikkje det alikevell?

Eg bruker aldri sminke -hater det. Men synst ikkje eg er direkte stygg for det, men vises jo at eg ikkje har sminke på meg.

Skrevet

Sæd i ansiktet anbefales. Skal ha en god effekt.

Skrevet

Den største fienden vi kvinner har - det er oss selv. Det er ingen andre enn vi selv som finner alle mulige slags feil med oss,og som sutrer og klager over det. Samboern min synes jeg er nydelig uten sminke,og jeg lurer på om han er blind! Hehe..

Jeg jobber selv som hudpleier, og er vant til å ha sminke på meg daglig. Men i bransjen møter jeg mange kunder som synes de ser helt jævlige ut med sminke,de kjenner ikke seg selv igjen..å sånn er det vel med oss som bruker sminke til daglig, vi kjenner oss ikke igjen uten...

Sminke er jo til for å skjule "skavanker" og forfine de trekkene vi allerede har :)

Jeg vet også med meg selv at jeg har et klesskap fullt av klær,men når jeg skal på fest o.l så finner jeg "aldri" noe å ha på meg..som om andre bryr seg om du gikk i det samme 2 helger på rad,det er det jo ingen som husker!

Nei,det er nok vi kvinnfolk som er alt for flinke til å sammenligne oss med andre, når vi egentlig burde være veldig glad for det vi har! :)

Skrevet

HI her.. Jeg brukte sminke hver dag før jeg fikk barn i tillegg oppdatert på mote osv, men nå etter fødsel sminker jeg meg ganske sjeldent og går rundt i joggeklær hele tiden. Dette gjør at jeg også sjeldent går ut blandt folk og er mye inne alene med barnet. Føler rett og slett at jeg forfaller og alt er bare dritt. Mitt utseende hater jeg så inderlig, men føler ikke at jeg har energi til å sminke meg lenger. :/

Skrevet

Det er forresten 1,5 år siden fødsel nå... HI

Skrevet

Men du kan jo fortsatt gjere de sjølv om du har barn kjære deg.

Eg sminker meg aldri, men går ikkje rundt i joggedress heile dagene. Det har med vellvære å gjere. Trenger ikkje føle seg heilt dass om ein går heime heller.

Om du ikkje har energi til å sminke deg, begynn med klærne da. Koster samme energi å kle seg snasent og som ein dass ;o)

Men har du nylig født eller?

Skrevet

Tror mange som sminker seg etterhvert blir "sminkeblind" til de tilslutt ikke ser hvor ille de er tilredet med orange/brun krem eller pudder eller hva det er som lyser imot deg.. De øker og øker mengden til de til slutt ser ut som en spøk..

Da blir kontrasten til et usminket fjes stort, og man vil nok få bakoversveis av sitt opprinnelige utseende.. he he..

Skrevet

ja, vet at jeg kan gjøre det selv om jeg har barn, men energien til å gjøre det har liksom forsvunnet bare. Kjenner liksom ikke meg selv igjen, men sånn er vell kanskje livet som mamma :) Har i tillegg slitt litt med fødseldepresjon, så det hjelper vell kanskje ikke på det heller da. 1,5år siden fødsel nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...