Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Helt ærlige nå damer! Spiser virkelig deres barn full grønn salat med alt mulig på tacoen? Tenker ikke på tenåringsjenter. Fuck,jeg sliter tom med å få mannen til å ha grønt/sundt på tacoen jo
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Nei, ungen min spiser kun kjøttdeig, ost og mais på tacoen. Samme med mannen, men han har også på saus da. Det er JEG som spiser salaten,agurken osv. Men ungen min er flink til å spise grønnsaker utenom så jeg tvinger det ikke gjennom når det gjelder taco
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 min spiser agurk, paprika og ost, ikke kjøttdeig eller saus eller rømme, hehe. men han er bare 2,5 da. Han på 14 spiser kjøttdeig, agurk, paprika og mais og rømme. For et par år siden spiste han ikke rømme, ble veldig tørrt tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Tacotilbehør heter det. Og ja han spiser isbergsalat, mais, tomat og agurk på tacos. Han er 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Jo, og selvfølgelig kjøttdeig da. Og rømme og ost. 14.17 igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Nei. Mine barn på 2 1/2 og 3 1/2 spiser i grunn bare ost og mais hvis jeg serverer Taco. Nå er mannen min og jeg flike til å spise det grønne, men ungene har funnet ut at grønnsaker er æsjebæsj, som de selv sier. Her har vi problemer med grønnsaker uansett, dessverre. Tilbudet og eksemplets makt (?) er der, men det hjelper visst ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Gutten min er 3, å han spiser alt. Ble litt stolt av han jeg nå. Trodde alle barn gjorde det..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Lag purè av grønnsakene som en saus de kan ha oppå kjøttdeigen da vel? Da virker den ikke så skummel, eller som æsjebæsj..hehe
The Bad Gal Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Tror purè av grønnsaker ser mer æsjbæsj ut enn the real thing, altså. Mi frøken på snart 2,5 år spiser litt av kjøttet, rømme, ost, mais og tomat. Salatblad tygger hun og spytter ut på gulvet, med påfølgende strofe: "oi, jeg mista i gulvet!" Til gjengjeld eter hun sild i madeirasaus, sære ungen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 De spiser hjemmelaga avokadomos, mais, paprika, agurk, kylling i strimler eller fisk stekt i tortillakrydder, og en spiser tomat. Vi bruker sjelden salat til om vinteren. De er ikke så veldig glad i kjøtt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Min spiser agurk og eple på. Sammen med ost da. Og mannen spiser ost,mais og dressing på.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Mulig det er sånn hos dere. Men her elsker de purè. Lager egne purèer, en mais, en paprika, en salsa, en avocado osv.. dette fryser jeg også ned i terninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå