Gå til innhold

bekkenløsningsplaga---- hvor lenge plaga etter fødsel?????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge etter var dere plaga.????

hva gjorde dere for å bli bedre?

var pappan hjemme me barnet og hvor lenge?

når kunne dere begynne på jobb igjen?

slik d ser ut no så virke d som at omskolering kan bli aktuelt. e verfall redd for d. jobbe i dagligvarebutikk me løft og gåing på dårlig flisgulv.lillemann e snart 5 mnd å ting e ikke bedre. går me fysioterapaut/manuellterapaut som også tar akupunktur. trener me da opp men d no har endt me at e må begynne på nytt igjen for ting går i bølgedaler og tilbakefall.pappan er hjemme me foreldreperisjon og har vært d siden fødsel.fysioterapauten min spor om e såg enden i dette? nei d jør e ikke no sa e. ho syntest så synd i me. får jo heller ikke vært den mamman e vil. får vondt me en gang etter en liten trille tur på noen få 100 m. og kan ikke gå å løfte å bære på han. trist og deprimert blir e også av ta her. va plaga heile graviditetn også.

Skrevet

Uff, føler med deg..

For meg ble det borte nesten med en gang hun var ute.. (det værste i allefall) Men, kan fortsatt ha litt plager. 4 mnd etter fødsel. Ikke værre annet en at jeg merker det. Var ille under graviditeten. Begynte i 1.tri og ble værre og værre.. Uff, på slutten hadde jeg vondt uansett om jeg satt, lå eller gikk. Varmeflaske var min bestevenn. For meg var det verst i korsryggen og rundt hoftene.

Håper og ønsker at du blir bedre snart. Så du kan nyte det og være mamma fult ut.

Klemmer sendes din vei. Og jeg kjenner jeg er fryktelig takknemmelig for at jeg slipper det du går igjennom nå.

Skrevet

tusen takk <3lykkeligeida er mamma<3

Skrevet

Har en gutt på 5 mnd jeg også og har vært kjempeplaget med bekkenet etter fødsel. Dette er mitt tredje barn og hadde de samme plagene etter alle fødslene. Etter førstemann gikk jeg til kiropraktor, hjalp ikke i hele tatt. Etter de to siste fødslene har jeg gått til osteopat, 5 behandlinger og vips - fikset! Så jeg anbefaler deg osteopat!!

Skrevet

får også behandlig me osteopat når lillegulle e med han. men d har fåreløpig ikke hjelpt me enda. bare føle me ganske bra rett etter.og d e utroli deilig når han tar på de punktene. blir heilt avslappa.....

hos me e d heilt skeivt i rygg/bekken og d e muskulært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...