X10ne Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Noen som har prøvd dem? De er jo veldig billige da, men jeg har mer tro på merkevarene fra Libero og Pampers.
lillejenta2 Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jeg har ikke prøvd Landlord, men jeg har brukt First Pice i mer enn to uker nå. Gjennom diaré og greier, de har fungert optimalt! Jeg er utrolig fornøyd og synes de funker bedre enn både Pampers og Libero sine bleier. Tidligere var gutten vår våt i pysjen hver morgen, det har han ikke vært med First Price bleiene, så vi kommer ikke til å gå tilbake til "merkevarene".
Gjest Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Vi har også prøvd First Price (fra KIWI) Vi syntes de er litt dårligere enn Panmpers, og bruker de kun på dagen ;o)
AussieAnette Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Vi bruker kun landlord og syns de er mye bedre enn pampers og omtrent det samme som libero. Så vi er fornøyde ja
IAdor Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Hvor får man kjøpt landlord sine. Jeg har kikket over alt, men finner ikke landlord sine. Hvor??
p-in-the-snow Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 har ikke prøvd landlord men coop sine likte jeg ikke for det greia som er inni som suger væsken til seg kommer ut. den der som blir geleaktig når det kommer i vann, if u know what i mean. og¨så blir de for harde når de er litt fulle. firstprice sine suger ikke godt nok og hvis bæsjen er litt for flytende kommer det ut i ryggen. + at de er litt harde og egner seg ikke for baby som vil krabbe synes jeg. har hørt at landlord er noe bedre, også er den og coop sine de eneste svane merkede bleiene man får tak i tror jeg. jeg bruker libero fra kiwi hvor det blir litt billigere.
vaffeljernet <3 Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 jeg synes de hadde helt grei oppsugingsevne. det jeg ikke likte er at de er lite fleksible rundt livet, slik at jeg syntes aldri jeg fikk de til å sitte godt. enten ble de for løse eller for stramme. derfor gikk vi tilbake til libero og pampers.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Jeg syns landlord sine bleier var stive og harde, og verre ble det når det kom tiss i di. First price sine er mye og fine, ligner mest på pampers. De holder ikke på natta nå til min sønn, men det tror er fordi de er litt store.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 Jeg synes noen av billigmerkene er litt stive og tykke. Men det mener jeg forsåvidt om Libero også. Jeg sverger til Pampers baby dry, billig og bra og utrolig myke.
IAdor Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 rema1000 har jeg vært mange ganger, ingen landlord sine bleier å se noen steder. Det eneste merket som går i her omkring, er libero og pampers. Jo og first price sine..
IAdor Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 Jeg bruker kun libero. Jeg prøvde pampers sine i noen dager, men det gav bare mer jobb. Alt kom igjennom og skikkelig rød og sår på rumpestumpen...Kunne tenkt meg å prøve landlord sine, men får ikke tak i de her i distriktet.
Tigerpote Skrevet 17. april 2010 #13 Skrevet 17. april 2010 Liker dem ikke, men bruker den ene pakken som nødbleier hvis vi plutselig går tom;) Synes de er stive og ekle, det samme gjelder Libero. Her går det kun i Pampers!
AussieAnette Skrevet 17. april 2010 #14 Skrevet 17. april 2010 Tips: Ta og dra litt i Landlord bleiene og de blir ikke like stive lengre.
mamma1980 Skrevet 17. april 2010 #15 Skrevet 17. april 2010 vi bruker bare Landlord her i huset. Vi startet på Libero men ungen reagerte på disse, og vi gikk da over til pampers. disse var helt greie men prisen var noe høy i forhold til Landlord sine. Da vi syntes prisen var noe høy på pampers sine så gikk vi over til Landlord. Diare, tiss og vanlig afføring er Landlord sine bleier fenomenale og geniale samt BILLIGE ! Syntes ikke disse bleiene er stive jeg da....
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 17. april 2010 #16 Skrevet 17. april 2010 synes heller ikke disse er stive, og har heller ikke noen problemer med passformen! Bruker kun landlord sine nå, vi..
IAdor Skrevet 17. april 2010 #17 Skrevet 17. april 2010 MEN: Hvor kjøper dere Landlord sine?? Hvorfor får jeg ikke tak i de her? Jeg bor nå ikke på landet heller. Ikke er det langt til Stavanger eller Sandnes. Noen som vet? Noen fra distriktet?? Har nå bare brukt libero sine nesten. Hvis landlord sine er veldig greie, så er det vel penger å spare.
trillemamma Skrevet 17. april 2010 #18 Skrevet 17. april 2010 Sjekk alle Rema 1000 du har i nærheten. Landlord er vel Rema sitt eget merke, såvidt jeg har forstått.
AussieAnette Skrevet 17. april 2010 #19 Skrevet 17. april 2010 Syns den bretten kan være litt stiv, ellers er de jo flotte..Bruker bare landlord!
IAdor Skrevet 17. april 2010 #20 Skrevet 17. april 2010 Hvis landlord er eget merke fra rema1000, hvorfor selger de da ikke landlord her i hvertfall. Vet ikke hvor mange rema jeg har vært innom, men aldri sett en eneste pakke landlord bleier. Merkelige greier. Det syns jeg var et veldig rart mysterium.
m-mamma Skrevet 19. april 2010 #21 Skrevet 19. april 2010 Kjempefornøyd,både til lillebror med str 3 og da vi brukte str 5 til storebror.
Tigerpote Skrevet 19. april 2010 #22 Skrevet 19. april 2010 Hm det var ikke Landlord vi har, men First Price! Da har vi ikke prøvd Landlord. Kanskje vi skal gi de en sjanse?;p
NostraStoria Skrevet 19. april 2010 #23 Skrevet 19. april 2010 IAdor: de selger Landlord bleier på Rema på Storhaug! (rett v Storhaugtunnelen). Var der i dag, de hadde ikke mange igjen. Kjøpte Libero som vanlig, litt skeptisk til Landlord sine jeg da.
IAdor Skrevet 19. april 2010 #24 Skrevet 19. april 2010 Lillegull og nurket: Takk for tips. Skal sjekke det ut. Er nå greit bare å ha prøvd de. Kan ikke helt være med debatten uten å ha prøvd de først:)
MissChriss85 Skrevet 20. april 2010 #25 Skrevet 20. april 2010 Vi bruker bare Landlord sine, og er storfornøyde med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå