Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Det vanlige..Isbergsalat, agurk, mais, ananas, lettrømme, tacosaus, rødløk, ost.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Isbergslat Tomat Agurk Paprika Mais Løk Tacosaus og rømme Lefser pg skjell. Bruker både kjøttdeig og kyllingfilet. (bytter litt på)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Agurk, salat, cherry tomater, mais, løk, ost, kryddermix, rømme og tacosalsa. Enkelt og greit, men veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Kidney bønner i chilli saus (fra obs/prix) er supergodt på. Men spiser barna deres all denne salaten? Jeg lager eplebåter og agurkstiks når vi har taco,eller blir det ikke grønnsaker i 5 åringen.
Lunapuna1985 Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Hmmm.. man kan bruke det man synes er godt. Så her er bare noen forslag: salat paprika tomat agurk ananas løk Ost Rømme tacosaus Jalapenos Creme fraîche (i stedet for rømme) Bønner Bacon Sorte oliven også veksler jeg mellom kjøttdeig, karbonadedeig, kyllingkjøttdeig og kyllingfilet i små terninger.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 salat, mais, paprika, tomat, agurk, gulrot (litt uvanlig, men innmari godt!), løk, rømme, salsa, guacomole (hvordan skrives nå det) og ost. Bruker mye kjøttdeig av både kylling, svin og storfe, og i tillegg endel kyllingfilet. Er også godt med renskåret svin eller storfe. Bytter på å bruke skjell, lefse og pitabrød. Variasjon fryder
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Anonym 13:41, her: Kjøper alltid taco spice mix original og wraps fra Santa Maria, og medium sterk taco salsa fra Old El Paso. Synes de er best.
Martin+Mamma Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Tacopai er å skikkelig godt. Fyller forstekt paibunn med tacokrydret kyllingkj.deig, mais. Jalapeno,rømme og tomat. Ost på toppen. 30min i ovn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå