Gå til innhold

Liker du kroppen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg! Synes den er kjempelekker. Står gjerne i speilet splitter naken og beundrer de vakre formene i mange minutter. Og legger jo merke til alle mennene som snur seg etter meg, når jeg vrikker litt ekstra på rumpa i mine tettsittende dongeribukser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuu! Hedonistisk det er meg.

Skrevet

Jepp, det gjør jeg! Og jeg kan som deg- stå en stund å "beundre" meg selv i speilet ;-)

Synes det er flott at det ikke er bare meg som er fornøyd med kroppen min! Har jobba hardt for den kroppen jeg har, og det er jeg stolt av!

Skrevet

Nei, den er ikke noe flink til å være gravid. Tror ikke kroppen min er laget for å være gravid egentlig.

Sånn å se på er den egentlig nydelig, men sånn til bruks så er den ikke så bra.

Skrevet

Til bruks? Hva mener du med det?

Skrevet

Jeg ville nå heller si narsissistisk... Og nei, det er ikke Janteloven som får meg til å si det, men er det virkelig normalt å stå og beundre seg selv i lengre tid?

Skrevet

For eksempel å være gravid :P

Har utrolig mange plager, og hater å være gravid pga. det.

Ikke kan jeg jobbe, ikke får jeg tatt meg av sønnen min ordentlig, ikke får jeg gjort husarbeid, og sånt tar på.

Skrevet

Åh, ja. Jeg tror, med hånden på hjertet, at jeg har Norges beste kropp.

Skrevet

En slik påstand krever dokumentasjon. Værsågod, bruk Albumsidene.

Skrevet

Lol...

For å svare fir min egen del, nei... Finner alltid noe jeg ikke er fornøyd med, det er jeg så flink til!!

Gjest sug lut
Skrevet

Jepp. Men jeg liker ikke alltid alt den finner på.

Skrevet

Svaret er helt klart NEI. og spesielt ikke at jeg var gravid. Jeg hadde ikke stor gravidmage i det hele tatt, men snakk om å være deigete og slapp. Magen var faktisk det eneste på kroppen (forutenom ansiktet), jeg var sånn høvelig fornøyd med før, men nå er det bare et trist syn. Håper det retter seg opp med trening. Jeg slapp unna strekkmerkene heldigvis.

Ellers kan jeg påpeke noe feil med absolutt alle kroppsdelene mine, selv om jeg er normaltvektig. Og huden fra rompa og ned er bare dvask.

Det trengs virkelig en oppstramming.

Skrevet

Ja syns jeg har en grei kropp, ikke helt perfekt men jeg er fornøyd^^

Men pappegøyefakter foran speilet styrer jeg unna^^; Jeg vet åssen jeg ser ut, trenger ikke mye tid for å se over;)

Skrevet

Yupp, er fornøyd som bare det jeg :)

Skrevet

Selvfølgelig! Jeg blir nesten kåt av å se på den.

Skrevet

Overhodet ikke. Da tenker jeg utseendemessig. Funksjonsmessig er den helt grei. :)

Skrevet

Hva er det ikke å like?

Jeg er frisk. Jeg har god kondis, jeg er sterk..Den har hittil klart ALT jeg har satt den til og gjøre, da kan man ikke annet enn å være stolt..

TIl tross for "mishandling" av den over flere år, så reagerte den med og fungere 100% når jeg ble "frisk i hodet":..

Klart jeg er stolt..

Utseendemessig,- så lenge jeg finner klær som passer som jeg liker, så er jeg fornøyd...Jeg har vært så stor at DET har vært umulig, da måtte jeg ta meg selv i nakken. Jeg har også vært så tynn at jeg kunne dødd, da var jeg heller ikke fornøyd...Nå er jeg et sted gansek akkurat midt mellom mitt letteste og tyngste og strålende fornøyd..Blir nok ikke spurt om å ta over for Heidi Klum med det første, men who cares?

Jeg er en voksen, attraktiv, sensuell og seksuell kvinne i min beste alder i mitt livs beste form, og antar jeg kan dra flere gode, kjekke og MANDIGE menn enn mange "dukker" der ute:o)

Ja, jeg er stolt over kroppen min, JA jeg liker den, i rette belysning i riktigstilling ser den fantastisk ut, men å bruke TID på å digge meg selv, det har jeg faktisk ikke tid til melom arbeid, kos og lek med banr, trening, venner, bøker....Men kjære vene, har du tid til slikt tøv, så hvorfor ikke. Kunne vel brukt "selvdiggertiden" tl verre ting..Narkotika for eksempel...

Skrevet

Jeg noterer meg at kroppen din kun ser riktig bra ut i "rett belysning". Vel, da må vi nok rangere deg blant de dårligst stilte når det gjelder kroppens utseende. Dette holder ikke. Ta på deg mest mulig klær av hensyn til oss andre.

Skrevet

Etter å ha gått ned 8 kilo liker jeg kroppen min igjen.. Syns til og med at skrukkemagen med slapp hud og strekkmerker er riktig så søt når den ikke lenger henger utenfor bukselinningen..

At mannen ikke ha lagt merke til vektforandringen er kanskje ikke like søtt.. Litt kjedelig, egentlig..Grr..

Skrevet

JA, jeg er så jævla MILF så det går an å bli!;)

ALT er perfekt! Selv plassering, fason, tykkelse og lengde på mushårene mine!

NAM

Skrevet

Noe sier meg at det ikke stemmer.

Skrevet

Tja liker og liker. Den er litt for feit, men det er da stregt tatt ikkje kroppens feil haha!

Men den funker greit til sitt bruk, virker som den skal, og ser da ikkje heilt ut som ein dass.

Skrevet

Alt etter dagsformen og humøret ;-) Noen ganger liker jeg det jeg ser i speilet, andre ganger hater jeg det. Vil tro det er rimelig normalt...

Skrevet

Ja, stort sett.

Men det ligger hardt arbeid bak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...