Gå til innhold

Noen med egen nettbutikk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om det er noe penger å tjene på det...

Hvordan man setter i gang...

Hvordan man kommer i kontakt med forhandlere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke egen nettbutikk, men bygger opp nettbutikker for kunder og legger inn varer for dem så kundene mine kan konsentrere seg om innkjøp og papirarbeidet.

Hva er det du ønsker å selge da ?

Skrevet

Er ikke noe veldig gjennomtenkt men kom på det her en dag...har alltid hatt lyst til å starte en egen interiørbutikk men tenkte kanskje det hadde vært ok å prøvd seg på en nettbutikk i første omgang. Men det florerer jo av interiør-nettbutikker så er kanskje vankelig å tjene penger på det...

Skrevet

Da må du finne produkter som ingen andre har og så er av god kvalitet men ikke så dyre igjen. Nå er jo dropshipping begynt å bli populært og da trenger du heller ikke lagerplass, men en god avtale men de som fortoller varene dine for deg.

Lager koster penger men gir kortere leveringstid. Du kan og få nettbutikken øke omsettningen ved å ha homeparty utenom.

Jeg har en del kunder som bygger opp nettverket sitt kun på dette. Og en kan selv starte med det i første omgang for å se om varene selger. Det er mange løsninger, men du må finne ut hva som er beste for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...