Gå til innhold

Dere flotte beibsa hoster vel opp et navn til meg, dere?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Et navn jeg kan kalle sjappa mi på epla? Og sy på greiene mine? Foreløpig har det stått mandel på..dah

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Amandine. Det er et vakkert navn og det er etablert (bland oss, hehe, og vi vil gjerne finne deg igjen).

Skrevet

Synes også Amandine er vakkert. :-) Var inne på epla og tittet, synes navnet hadde svingt godt der inne. :-) Lykke til, rop høyt når du er "oppe og går!"

Skrevet

Tja, av alle slike navn jeg har sett så er det bedriften til den grafiske designeren Elin Mack som har festet seg, den heter Mackverk.

Skal man basere seg på å lage produkter av damaskvev så kunne man kanskje hatt en navn med ordet vev i seg... Spindelvev?

Men du syr vel mangt og meget tenker jeg og da blir det vanskelig å finne et fellesnavn med henblikk på produkt. Kan jo nevne at det fantes en italiensk oldtidsby som var viden kjent for sin luksus og livsnyteri, hvis det er noe du kan identifisere dine produkter med bør du ta navnet Sybaris.

Søm kunne vært med i navnet... men Ø'en kan jo være upraktisk (vaffelsøm, usømmelig, beksøm).

Skulle jeg hatt butikk måtte den vel hett pølsevev for det hadde ikke blitt mye saklig antagelig.... (min 9-åring lager finere greier enn meg).

Skrevet

Amandine er fint.

Og nei, jeg er ikke spesielt kreativ selv.

Skrevet

Spindelvev passer forøvrig også fint hvis du har tenkt til å utvide sjappa og selge gamle skatter du har funnet gratis på finn...

;-)

Skrevet

v

vel

v

Velvevd?

Skrevet

Versting!

...eller kringkaSTINGen, ev Amandines kringasting :-)

Gjest amandine
Skrevet

Ha ha dere er nå gode! Endte opp med å kalle den mandel;), så skal jeg bare sy litt og knipse noen bilder;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...